Bobiță, noul membru și cel mai scump al Casei cu peruși

Bună seara și milioane de scuze tuturor celor care au intrat pe blog și au cerut informații. Îmi cer iertare că nu am fost alături de voi și că am plecat fără să anunț că voi lipsi o vreme din mediul on-line. Am cutreierat valea Bistriței, Durăul și Lacul Roșu (de unde voi posta curând fotografii) și, la întoarcere în București, l-am întâlnit pe Bobiță…

bobita 1

… micuțel, slăbănog, cu codița ruptă, încerca să își facă loc printre alții mai mari să ajungă și el la mâncare. Nu puteam pleca de lângă el, așa că l-am luat acasă…  Mulți dintre voi știți că eu recomand să luați peruși hrăniți din mână, deja dresați și cu încredere în oameni. Și eu doream să fac același lucru, dar nu m-a lăsat sufletul să îl părăsesc pe Bobiță în acel magazin. Este sălbăticuț, nu știe ce înseamnă prietenia oamenilor, dar acest lucru nu mă sperie. Vom trece împreună prin toate etapele de câștigare a încrederii și de construire a unei relații  frumoase de prietenie.

bobita 2

Am trecut cu bine peste primele 2 zile, în care Bobiță făcea diaree de frică și respira greu, ca și cum își pierdea suflul. În seara asta, încheiem a treia zi de când suntem împreună și în care am făcut progrese mari: am cântat, am țipat, am vrut să evadăm din colivie (deocamdată Bobiță stă închis pentru a se acomoda cu ce e în jur și pt a mânca mai bine). Suntempe drumul cel bun, dar avem o mare problemă: mănâncă prea puțin… sper să se remedieze în curând. În rest, pare sănătos și încercăm să ne punem pe picioare cu vitamine, după cum ne-a zis veterinarul.

Sper ca în curând Bobiță să fie mai fericit și să zboare prin balcon, unde i-am pregătit un castel de lemn cu flori.

CASTELUL CU flori

Bobiță are hăinuță verde aurie, mască galbenă și codiță albăstruie, apropiindu-se foarte mult de culorile perușilor sălbatici. După cera deja albastră și un început de cerc alb la iris, pare să aibă deja 1 an. Mă rog din tot sufletul să fie sănătos și să trăiască mult alături de noi!!!

19 comentarii (+add yours?)

  1. Cristina
    Iun 14, 2013 @ 19:02:47

    Ce mult ma bucur sa aud asa o veste…. Atat pentru tine, ca ai iar un sufletel caruia sa-i arati dragostea si grija ta,cat si pentru Bobita, ca va avea o viata frumoasa. Sunt convinsa ca a fasit cea mai buna stapana si prietena pentru el si ca va avea parte de tot ce-i mai bun pt el. Si iti doresc din tot sufletul sa reusesti sa te imprietenesti cu el.

    Răspunde

  2. Cristina
    Iun 14, 2013 @ 19:04:06

    A, am uitat. De unde ai luat acel „ornament” cu casuta? E foarte interesant, as vrea si eu unul

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 17, 2013 @ 13:15:25

      Buna Cristina, multumim de urari!!! Eu sper sa fie sanatos, deocamdata pare ok. Copacelul cu casuta e de fapt din 2 piese: un suport de ghivece si casuta, luate de la bazarurile din Bicaz.

      Răspunde

  3. BuburuzaBia
    Iun 14, 2013 @ 19:19:13

    E dragut si a nimerit inr-un loc placut! E un norocos.sa va bucurati de el si el de voi. 🙂

    Răspunde

  4. marius
    Iun 14, 2013 @ 19:48:34

    E foarte frumos!!!!!!!!!!

    Răspunde

  5. Anny
    Iun 14, 2013 @ 20:32:02

    wow seamana cu kiki meu:x, hai sa le aranjam un date:d, pup sa te bucuri te el, o sa reusesti sa deveniti cie mai buni prietnei sunt convinsa:8, ce furmos e la tine pe balcon se simte ca intr-o mare familie sunt siguraaa:X, va pup

    Răspunde

  6. Anny
    Iun 14, 2013 @ 20:33:51

    app am catalogul la oriflame:D, daca vrei ceva lasa-mi mail-ul tau ca sa iti dau parola si codu ca sa-l vezi ca acum este in vigore 8 dar eu am nevoie pe comenzi pe 9 si ca sa il vezi trebuie sa te loghezi cu datele meu:*:*:*:*astept raspuns pup

    Răspunde

  7. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 15, 2013 @ 07:17:53

    Ma bucur mult sa aud asta, micutul acesta iti va inveseli din nou casa ! Sper sa va apropiati cat mai repede si sa vedem poze cu el si nebuniile lui cat mai des pe blog!

    Răspunde

  8. silvia
    Iun 16, 2013 @ 07:55:58

    este superb si sper sa traiasca mult :*)

    Răspunde

  9. silvia
    Iun 16, 2013 @ 08:09:49

    buna! Am si eu o problema. in aprilie dupa moartea iubitei mele BILUTA am cumparat un perus COCO era sanatos se juca dar acum sta mult timp infoiat. Sa fie de la caldura?

    Răspunde

  10. Alexandra Denisa
    Iun 16, 2013 @ 10:32:12

    Buna!Super frumos papagalul tau!Vreau sa te intreb ceva ,cum putem sa facem jucarii pentru perusi nostri (homemade)

    Răspunde

  11. pasari din romania T.O.
    Iun 16, 2013 @ 16:32:03

    Simpatic foc Bobita,, ii urez ani multi si fericiti ! Acum ii mai trebuie si o printesa ca sa se poata muta in castel….

    Răspunde

  12. Felecan Iulian
    Iun 17, 2013 @ 08:52:06

    am o problema cu perusul meu. cand vreau sa il cobor la mancare fiindca singur nu vine, el incepe sa ma muste de deget si nu vrea sa coboare. cum l-as putea face sa coboare singur sau sa il calmez putin?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 17, 2013 @ 13:26:10

      Cum adica Iulian sa cobori perusul la mancare? Pune mancarea sus, langa el, sa manance ori de cate ori vrea. Sa stii ca acele cutiute din colivii pt mancare si apa, situate jos, sunt o mare prostie… pasarile stau sus, acolo tb sa stea si mancarea si apa.

      Răspunde

  13. vlad
    Iun 23, 2013 @ 18:41:39

    adina intereseaza-te te rog cat timp tine perioada de imperechere la peruse si dupa cate zile fac oua?

    Răspunde

Lasă un răspuns

