Trei peruşei caută alt stăpân

Ar vrea cineva să ia în grijă trei peruşi gratis? Persoana care îi are nu mai poate avea grijă de ei, e în vârstă şi bolnavă. Perusii au stat împreună mult timp şi nu ştiu dacă ar fi indicat să îi separăm.

Anunţul a fost postat de Isabela care poate fi contactată la adresa de mail Isabela_marcu@yahoo.com

15 comentarii (+add yours?)

  1. Alina
    Ian 15, 2013 @ 17:31:42

    Salut,am si eu o nedumerire cu perusica mea care atunci cand sta respira cu tot corpul si e un pic mai linistita decat deobicei plus ca are ceva la nari,i s-a maronit de tot.Crezi ca are vreo boala?in rest mananca normal si se spala singura.Multumesc

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 16, 2013 @ 12:21:47

      Buna Alina, cand nasul peruselelor capata nuanta maro, ele semnalizeaza ca au intrat in perioada de reproducere, adica sunt fertile si pot depune oua. Nu este o boala, este ceva firesc care se va repeta de vreo 2 ori pe an, mai ales daca are partener.

      Răspunde

  2. Alina
    Ian 15, 2013 @ 17:35:15

    Sincer imi pare rau de perusul tau biluta,crede-ma ca stiu prin ce ai trecut pt ca si eu am patit la fel.Sper sa treci cu bine peste durerea imensa care o ai si sa ai curajul sa mai iti iei alt perus dragalas,astept sa-mi povestesti ce ai mai facut,cu drag….Alina

    Răspunde

  3. Andreea
    Ian 17, 2013 @ 17:45:13

    Eu vreau perusii…mi doresc foarte mult !

    Răspunde

  4. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Ian 17, 2013 @ 19:42:34

    Reblogged this on Iubiţii noştri peruşi.

    Răspunde

  5. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Ian 18, 2013 @ 12:23:31

    sper ca nu te deranjeaza ca am citat si eu pe blog ce ai scris , poate poate se gaseste cineva interesat , daca te supara , sterg

    Răspunde

  6. Andreea
    Ian 18, 2013 @ 13:06:31

    Am vorbit cu Isabela….iar perusii vor fii ai mei !!!
    Sunt foarte fericita !!!!!!!

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 18, 2013 @ 13:20:32

      Bravo Andreea!!!!!!!!!! ma bucur atat de mult ca te-ai oferit sa ii adopti. abia astept sa ii iei si sa ne trimiti poze, sa ii pun pe blog sa ii vedem toti, neaparat poze, da? bravooooo!!!!! sa ii iubesti si sa ai mare grija de ei!!!!!

      Răspunde

  7. Andreea
    Ian 18, 2013 @ 13:11:23

    Tie iti multumesc foarte mult ca ai postat asta….acum acei perusi pot fii ai mei !

    Răspunde

  8. Andreea
    Ian 18, 2013 @ 20:18:43

    O sa iti trimit poze cu cei trei perusi!!!
    O sa iti trimit si cu papagalul meu Biluta si (papagalita mea pe care trebuie sa o iau) pe papagalita o sa o cheme Jacky !!!
    O saa am cinci perusi……si o sa iti trimit poze cu ei !!!

    Răspunde

  9. Iustina
    Ian 23, 2013 @ 13:54:36

    Buna ziua! As avea o mica intrebare:cum pot afla varsta perusilor mei? I-am achizitionat de doua saptamani si vreau sa stiu ce varsta au acestia.Multumesc!

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 24, 2013 @ 15:36:45

      Buna Iustina, e cam mult de explicat despre varsta intr-un raspuns scurt, asa ca promit sa fac zilele astea un articol pe subiect. Multumesc pentru rabdare si revin cat de repede….

      Răspunde

  10. Alexa
    Feb 08, 2013 @ 16:16:58

    Buna! Adina , as vrea sa imi iau lui Cocko o partenera pe 18 februarie (face 2 ani).
    Poti te rog sa imi dai sfaturi la cum sa reactionez ? Adica sa-i las impreuna sau sa o bag in colivia ei ? (As vrea partenerei sa-i iau o colivie mai mare , pentru ca atunci cand se vor intelege sa fac un loc de joaca , in colovia ei ) . Multumesc ,astept sfatul!

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Feb 09, 2013 @ 16:51:02

      Multi inainte! pentru Cocko care face 2 ani. Ar fi bine sa iei o perusica de la un crescator, sa fie cam de aceeasi varsta, doar putin mai mica si sa fie deja dresata sa vina pe mana la mancare si la joaca. Daca nu este posibil, ia o perusica vioaie si sanatoasa, ai grija sa nu fie chiar mica de tot, sa aiba cam 1 an, iti dai seama dupa nas ca la 1 an e deja bejuliu, nu mai e translucid si rozaliu. Pt inceput o poti tine vreo 3 zile in alta colivie, in carantina, sa nu fie bolnavioara, apoi ii poti lasa in voie sa se cunoasca si sa se apropie.

      Răspunde

Lasă un răspuns

