Ultimul Crăciun cu Billy

Făcusem bradul de Crăciun cu albastru pentru Biluţă, să facem poze frumoase şi să ne bucurăm de darurile Moşului. Dar sărbătorile noastre au fost dureroase şi pline de lacrimi. Micul meu Biluţă a murit în dimineaţa de Ajun, după câteva ore de chin cumplit în care nu am putut decât să îl ţin în palme şi să plâng lângă el. Cancerul a învins, ştiam că se va întâmpla, dar speram mereu să trăiască încă o zi şi încă o zi, să mă trezesc mereu cu el alături de mine.

A fost deosebit de curajos şi a stat lipit de mine până în ultima clipă. Cu câteva zile înainte încă ne mai jucam şi îl lăsam să inspecteze ce aveam în farfurie la cină.

ultima joaca

Am făcut pomul de Crăciun împreună cu el şi am trecut pe la toate globurile, să facem fotografii şi să le dăm câte un bobârnac.
billy la brad

Nu mi-am închipuit că darul meu de Crăciun va fi atât de chinuitor şi dureros, că îl voi pierde înainte de vreme atât de repede… pentru totdeauna.

in ultimele zile1

Casa cu peruşi este tristă şi pustie şi locurile lor preferate de joacă îmi aduc lacrimi grele. Cipiţa şi Biluţă au fost timp de şase ani alături de mine, mi-au adus milioane de clipe fericite, mă făceau să râd şi să uit de toate necazurile numai când îi vedeam… incredibil de frumoşi şi drăgălaşi, voioşi şi plini de viaţă. Au plecat prea repede… Au rămas amintiri deosebit de frumoase, dar multă durere pentru că nu voi înţelege niciodată de ce au avut parte de un sfârşit chinuitor. Au fost răsfăţaţi şi iubiţi din toată inima, erau parte din familia şi din sufletul meu şi vor rămâne astfel pentru totdeauna.

30 comentarii (+add yours?)

  1. Anny
    Dec 30, 2012 @ 09:11:38

    offf adina, imi pare atat de rau!!!nu am cuvinte sa te consolez:(:(:(, dar gandeste-te ca deja s-a intalnit cu cipita, ca sutn fericiti, ca stiu cat de mult i-ai iubit si sa vor veghea asupra ta mereu….nu stiu cum sa te consolez doar sa fi tare:*:*:*:*

    Răspunde

  2. Daniel
    Dec 30, 2012 @ 09:48:18

    Imi pare foarte foarte rau Adina ca l-ai pierdut dar cum a spus si Anny s-au intalnit si acum sunt fericit unu langa altu si te vor iubii si ei cum i-ai iubit tu ! Crede-ma stiu prin ce treci si eu am patit tot asa nu uita Adina sunt multii perusi de cumparat si daca poti i-ati doi la fel ca si Cipita si Biluta fi tare ! :(( :(( :(( :-*

    Răspunde

  3. alexandra
    Dec 30, 2012 @ 10:01:05

    imi pare nespus de rau !!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

  4. Anca
    Dec 30, 2012 @ 10:14:44

    Imi pare atat de rau:(!!! Nici nu pot sa-mi imaginez cat de tare poti fii sa treci peste aceasta incercare!!!! Asa cum a spus si Anny, perusii tai frumosi si dragalasi sunt impreuna ! Biluta nu putea sa stea fara Cipita si poate ca d-asta s-a intamplat ce s-a intamplat! Fii tare ,Adina! Asa cum si tu ne-ai dat sfaturi foarte bune si te-am ascultat, asa asculta-ne si tu pe noi !:) Multi pupici!!

    Răspunde

  5. Luciana
    Dec 30, 2012 @ 10:30:08

    Imi pare nespus de rau !!!

    Răspunde

  6. petopiaexotics
    Dec 30, 2012 @ 12:58:27

    Buna Adina, ma numesc Sorin si reprezint Petopia, un PetShop nou deschis in Brasov. Ca si „specializare” sunt acvarist insa blog-ul si sfaturile tale m-au ajutat sa aflu multe lucruri despre perusi, lucruri pe care le-am transmis cu aceeasi pasiune mai departe clientilor mei. Imi pare rau sa aflu aflu de pierderea lui Biluta 😦 Stiu ca nimic nu poate compensa in aceste momente lipsa lui insa ar fi pacat sa te opresti aici…pasiunea ta a inspirat si a ajutat foarte multa lume! Personal, in semn de multumire, doresc sa iti ofer cadou un puiutz de perus alaturi de care sa iti continui calatoria! Cand vei fi pregatita da-mi doar un semn pe sorin@petopia.ro

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 03, 2013 @ 10:49:16

      Multumesc mult, Sorin, pentru gandurile tale bune si pentru incurajari. In aceasta perioada imi este foarte greu sa ma gandesc sa adopt un alt perusel, cu siguranta voi adopta pasari de colivie din nou… dar va mai trece ceva timp…Iubesc papagalii foarte mult si pasiunea pentru pasari ma ajuta sa imi aduc aminte de clipele frumoase petrecute cu perusii mei si sa continui sa imbunatatesc blogul cu sfaturi mai bune.

      Răspunde

  7. Aura
    Dec 30, 2012 @ 14:12:28

    Imi pare rau sa aud ca i-ai pierdut pe amandoi.

    Răspunde

  8. Cristina
    Dec 30, 2012 @ 17:47:45

    Offff…. nu pot sa cred………… imi pare atat, atat de rau, Adina…..

    Răspunde

  9. almondhandmade
    Dec 30, 2012 @ 21:04:54

    Îmi pare tare rău… Însa ştiu că, deşi animalele nu au suflet precum cel al oamenilor şi, prin urmare nici un rai precum cel menit nouă, dragostea pe care le-am arătat-o şi de care ne-am învrednicit să o primim vor fi răsplătite. Sunt atâtea sufletele care aşteaptă să le împărtăşim din forţa noastră de a iubi… Sunt convinsă că Biluţă şi Cipita s-ar bucura tare mult să ştie că şi alte sufletele mari, ca ale lor, vor avea parte de dragostea ta mare… Acum îţi este greu, cred că ştiu prin ce treci… Însă va veni şi vremea când vei depăna cu drag, altor înaripate, cel puţin la fel de dragi, amintiri nepreţuite despre Biluţă şi Cipita!

    Răspunde

  10. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Dec 30, 2012 @ 21:28:51

    Imi pare nespus de rau ! Fi tare Nu stiu ce sa spun sa te consolez , dar gandeste-te ca lui , acum , ii este mai bine , nu mai sufera din cauza bolii, acum este un ingeras ce te vegheaza alaturi de Cipita , sunt inca langa tine , doar ca nu ii poti vedea ,sa ii pastrezi veseli si zglobii in sufletul tau asa cum sunt ei defapt in acest moment . Eu sunt cu sufletul langa tine , si langa micutii tai ingeri !

    Răspunde

  11. Georgi
    Dec 31, 2012 @ 12:23:30

    Offf…mi-au dat lacrimile cand am citit.Dar sa te consoleze gandul ca ai fost cea mai buna mama de perusi..si vei fi in continuare!!!Sunt sigura ca alti pui asteapta sa ii iei la tine acasa si sa le oferi o viata cum numai foarte putini perusi o au..rasfatati pana in maduva oaselor!.Cipita si Biluta vor fi mandri de tine si sunt sigura ca iti multumesc de acolo,de undeva,pentru tot ce ai facut pentru ei.Iti urez un an nou plin de ciripituri mici si vesele.Viata merge inainte! noi te sustinem!

    Răspunde

    • almondhandmade
      Dec 31, 2012 @ 19:10:48

      Asa este! Ştiu că doare acum… Dar vor veni şi clipele în care Adina va depăna cu drag amintiri despre Biluţă şi Cipita altor sufletele înaripate care aşteaptă acum să le găsească şi să le împărtăşească din preaplinul ei de dragoste…

      Răspunde

  12. Carly
    Dec 31, 2012 @ 14:49:08

    of, imi pare atat de rau…este greu sa te desparti asa de niste puisori care, asa mici cum sunt, ti se lipesc de suflet, te inveselesc in fiecare zi, dar te si sustin in cele mai grele momente, cu ciripiturile si afectiunea lor…Ei sunt, daca vrei, „psihologii de serviciu” (eu am avut de multe ori impresia asta cu peruselul meu).

    Dar, vorba lui Georgi, ai fost si esti in continuare cea mai buna mama de perusi, nu doar pentru Cipita si Biluta, ci si pentru toti micii inaripati ai caror stapani au gasit aici sfaturi bune si informatii utile.
    Te saruta toti peruseii de pe blog :*

    Răspunde

  13. Alis Si Adi Sidonenco
    Dec 31, 2012 @ 17:31:53

    Regret enorm pierderea ta.mult prea dureroasa.eu nu am perusii decat de cateva saptamani si deja ii iubesc enorm,asa ca te cred prin ce clipe treci.dar trebuie sa te gandesti la cat de mult a trait,si cat de fericit a fost.am eu acum un nod in gat…cred ca esti terminata…fi puternica!si nu uita ca i-ai oferit o viata superba si daca ar fi putut vb ti-ar fi multumit pt tot ce ai facut pentru el.imi pare atat de rau.nici eu nu inteleg moartea si de ce este atat de cruda si chinuie vieti atat de fragile si gingase.fruntea sus.va rasari soarele si pe cerul tau,chiar de va fi mai greu.nu uita ca faci un lucru superb aici,dai sfaturi pt cei ce au nevoie si salvezi multi perusi.noi toti suntem mandri de tine si de bietul biluta ca a trait atat de mult cu o boala atat de grea.

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 03, 2013 @ 10:24:18

      Multumesc tuturor pentru cuvintele de alinare, durerea este inca puternica si imi este foarte greu sa vad dormitorul perusilor pustiu. Biluta si Cipita mi-au insuflat dragostea pentru pasari si le voi ramane recunoscatoare pentru totdeauna.

      Răspunde

  14. Alexandra
    Ian 01, 2013 @ 18:52:25

    Buna 😦 Imi pare sincer rau, astazi a murit peruselul meu, Paco :(… Parca avea lacrimi in ochi, acum Tanya a ramas singurica, nu voi mai lua alt perusel, nu il pot inlocui atat de repede si probabil nu voi lua altul vreodata…

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 03, 2013 @ 10:09:00

      Multumesc Alexandra si Sheryl, a fost cumplit de dureros sa il pierd… nici eu nu ma pot gandi acum sa adopt un alt perusel, dar in urmatorii doi ani cu siguranta voi adopta din nou papagali. Durerea nu o voi uita niciodata!!!!

      Răspunde

  15. Sheryl
    Ian 01, 2013 @ 19:38:31

    Imi pare foarte rau, am trecut si eu prin asta si te inteleg perfect….

    Răspunde

  16. Diana
    Ian 02, 2013 @ 10:14:53

    Nu am cuvinte… 😦

    Răspunde

  17. Silvia
    Ian 02, 2013 @ 10:56:58

    imi pare nespus de rau stiu cum este eu mi-am pierdut perusul pe cipi iar acum biluta este singura dar a fost greu si pentru biluţă al tau sa se lupte cu cancerul, si nimeni nu poate stii ce dureri avea

    Răspunde

  18. Mihelea
    Ian 02, 2013 @ 16:21:33

    Chiar imi pare rau …nu am cuvinte sa iti spun cat de rau imi pare…

    Răspunde

  19. Alexa
    Ian 03, 2013 @ 16:14:19

    Cat de rau imi pare !! :(( Imi pare rau ca Casa Cu Perusi a ramas pustie fara Cipita si Biluta ! Imi erau atat de dragi! Sunt sigura ca cei 2 perusi ai tai vor ramane intodeauna in sufletul si amintirea ta! Nici nu pot sa cred ca au murit amandoi !

    Răspunde

  20. Paula Crsitina
    Ian 04, 2013 @ 10:37:55

    Imi pare rau Adina! Nu stiu cum sa imi aleg cuvintele sa te pot incuraja. Tot ce pot sa spun e ca le multumim Cipitei si lui Biluta pentru ca datorita lor ai deschis acest blog, si tot datorita lor perusii nostri sunt ingrijiti cum trebuie dupa sfaturile tale.
    Iti multumim si tie, ca desi iti este foarte greu, nu ne lasi singuri si continui sa ai un sfat si o vorba buna pentru fiecare.

    Răspunde

  21. BuburuzaBia
    Ian 04, 2013 @ 18:55:20

    Oh, imi pare rau sa aud ca si el s-a dus. Acum sunt impreuna si nu mai sufera nici de durere nici unul dupa celalalt. 🙂 De multe ori moartea e cea mai buna alternativa pentru fiintele in suferinta.

    Răspunde

  22. Andrada
    Ian 04, 2013 @ 19:53:59

    Imi pare foarte rau pentru perusii tai ! Ambii. Prin octombrie-noiembrie am adoptat si eu 2 perusi ,dupa ce mi-a murit unul si le-am dat numele Biluta si Cipita ,dupa perusii tai pt. ca am vazut cat de voiosi si veseli sunt! Imi pare foarte rau 😦

    Răspunde

  23. Silvia
    Ian 08, 2013 @ 09:09:22

    imi pare rau 😦 de Sfantul Ion mi-a murit si mie perusica Biluta,si de atunci plang in continu .

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 08, 2013 @ 14:28:56

      Silvia, imi pare nespus de rau ca ai pierdut-o pe Biluta, stiu cata durere este in sufletul tau si nu va trece prea usor. Este cumplit cand ii pierdem si casa ramane goala, fara ciripiturile si jocurile lor. Incearca totusi sa iti amintesti mereu lucrurile frumoase care te vor alina un pic. Adu-ti aminte ca ai iubit-o si i-ai dăruit o viata frumoasa, iar acest lucru a contat cel mai mult.

      Răspunde

  24. mihai
    Apr 17, 2013 @ 04:55:32

    buna, imi pare nespus da rau ca iai pierdut pe cipita si pe bobita(bily). Parca imi vine sa plang. Dupa atatea lucruri frumoase……. ei au murit.dar eu am vazut ca mi sa intamplat ca si cu cipita.Unul din perusi era fetita.acum mam decis sa ii numesc in loc de papy si rocki in cipita si bobita.peripetiile lor si aventurile lor mau facut sa inteleg perusii si sa ii iubesc

    Răspunde

  25. Ghizem Dalida Anefi
    Apr 21, 2013 @ 14:44:34

    Si eu il am pe paco care de 1 mai împlinește 9ani si pe pupi care va implinii vara aceasta 1 an dar mie frica ca scumpul meu paco sa nu se ducă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

