Felicitări de sărbători!

Paula Cristina ne-a trimis trei felicitări superbe cu peruşii ei!

felicitari cu perusi

Ne urează tuturor Sărbători fericite şi cele mai frumoase gânduri de Crăciun şi de Anul Nou!
photomania_833250238

Mulţumim Cristina că ai reuşit să aduci o clipă de bucurie în Casa cu peruşi care este tristă în aceste zile. Şi eu vă urez alături de ea daruri frumoase de la Moşul şi multă fericire!!!
photomania_833254467

12 comentarii (+add yours?)

  1. Anny
    Dec 19, 2012 @ 17:12:11

    ce dragutz:* sarbatori fericite si tie cristina:*:*:*adina sper sa fie bine peruselul tau:*

    Răspunde

  2. Paula Crsitina
    Dec 20, 2012 @ 13:53:05

    Cu drag va doresc numai bine si multa sanatate. In aceste zile de sarbatoare sa uitam de tristeti si neajunsuri si sa ne bucuram unii de altii!
    Sarbatori fericite!

    Răspunde

  3. Deniiiiisa C.
    Dec 21, 2012 @ 17:40:05

    Sunt absolut superbe!!! Ce program ai folosit sau cum le-ai editat? 🙂

    Răspunde

  4. alexandra
    Dec 25, 2012 @ 09:54:06

    Sunt superbe felicitarile Paula!

    Răspunde

  5. Mariana
    Dec 25, 2012 @ 10:35:11

    Fie ca spiritul Craciunului sa va aduca pacea in suflete , bunatate si liniste in vorba si gandire, rabdare, si multa credinta in Dumnezeu. Craciun Fericit ! Sarbatori Fericite! :*

    Răspunde

  6. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Dec 26, 2012 @ 12:48:57

    le-am facut micutilor o scarita din lemn uscat de brad . au voie sa roada lemn de brad?

    Răspunde

    • Georgi
      Dec 28, 2012 @ 16:28:14

      Da,cam aceeasi intrebare am si eu,dar referitor la dat drumul prin casa in preajma bradului.am cumparat brad natural,dar tin papagalii in colivie,de teama ca bradul poate fi toxic pentru ei daca se urca pe el si il rontaie.Pot sa le dau drumul?

      Răspunde

      • Casa cu perusi
        Dec 30, 2012 @ 09:30:46

        Uleiul volatil din acele de brad este iritant, le poate cauza dureri de burtica, diaree… dar le poti da drumul prin casa si ii poti supraveghea. Daca au tendinta sa se aseze pe crengile de brad si sa le rontaie, ii muti in alta camera.

  7. Luc
    Dec 26, 2012 @ 19:53:21

    Buna,

    la multi ani in primul rand si sanatate multa lui Biluta!
    Am gasit blogul tau cautand informatii despre perusi. L-am citit destul de mult, am si cautat prin el, dar n-am gasit nimic legat de temperatura ideala a camerei in care stau perusii. Deci cam cat ar trebuie sa fie?
    In mod normal ii tin intr-un balcon inchis unde este destul de cald (cam 20 de grade), dar tot mi-e teama ca e cam rece asa ca acum iarna i-am bagat in sufragerie unde sunt cam 23-24 de grade. Cum e mai bine?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Dec 30, 2012 @ 10:11:09

      Luc, in general intre 22 si 25 de grade este ideal pentru perusi, iarna ar trebui sa le faci putin mai cald noaptea, sa zicem, un 26 – 27 grade, sa fii sigur ca nu le este frig.

      Răspunde

  8. Andra
    Dec 27, 2012 @ 18:31:13

    Buna! Si eu am un perus, dar daca vreau sa-l ating se sperie de mine. Nu situ ce sa-i fac ca sa nu se mai sperie.

    Răspunde

  9. Silvia
    Ian 02, 2013 @ 12:44:51

    Sarbatorile Craciunului si Anului Nou sa va aduca tot ce-i mai bun pe lume, multa iubire, fericire si prosperitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

