Primele pregătiri de Crăciun

Ne pregătim pentru Crăciun, să împodobim bradul cu decoraţiuni originale, cu păsări.

decoratiuni de brad din lemn, decorate manual cu tehnica decupajului

şi o crăciuniţă veselă, care urcă darurile copiilor în sania lui Moş Crăciun…

glob de sticlă plat, decorat cu tehnica decupajului

14 comentarii (+add yours?)

  1. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Noi 19, 2012 @ 13:03:14

    ce dragut!!!

    Răspunde

  2. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Noi 21, 2012 @ 12:21:11

    Puii mei naparlesc , dar au mai naparlit si inainte si au putut zbura fara probleme , insa acum zboara greoi , nu pot lua bine inaltimile , mai cad , si ma gandeam ca asta ar fi cauza ,aseara cand era obosita fetita scotea si un sunet ciudat cand zbura , adica se vedea ca depune efort , ma gandesc ca era si obosita atunci , acum nu il mai face , dar sunt greoi. tu ce zici? de respirat respira foarte bine , se joaca , mananca , sunt vioi, canta , doar asta e problema , poate fi din cauza penelor?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 21, 2012 @ 12:32:23

      Cati ani au perusii tai? daca sunt sanatosi, daca nu au anumite probleme, batranetea este sigura explicatie, deoarece este asociata cu sedentarismul, afectiuni ale articulatiilor si lipsa de antrenament, in cazul in care nu au spatii mari de zbor.

      Răspunde

  3. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Noi 21, 2012 @ 12:44:59

    au un an si umpic , nu sunt batrani , dar nu stiu ce le-a venit dintr-o data asa , sunt veseli , se joaca , canta , dar zboara greoi , au spatiu de zbor , zboara toata ziua , dar naparlesc , ma gandeam ca ar putea fi asta cauza

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 22, 2012 @ 14:06:32

      Este posibil sa fie naparlirea cauza, si eu am observat ca Biluta este lipsit de chef si zboara foarte putin cand ii cad penele, mai ales penele mari din aripi. In plus, la Biluta sa adauga si batranetea…. deh!

      Răspunde

      • Peruşii mei mici şi pufoşi
        Noi 22, 2012 @ 17:26:37

        da, penele mari din aripi , respectiv din coada le-au cazut , plus o gramada de pufuleti , la fetita se si vede ca o aripioara o are mai scurta si una mai lunga , iar la baietel codita e injumatatita , ieri mititelul de el era obosit si a acceptat sa stea pe mana mea in afara coliviei , dar azi au fost mult mai vioi si au zburat si bine , nu foarte mult , dar macar au luat inaltimile si nu au cazut. :* si biluta e un scump , si sunt sigura ca se comporta ca si cum ar fi in floarea varstei

  4. Diana
    Noi 21, 2012 @ 14:27:55

    Superbe

    Răspunde

  5. Carly
    Noi 21, 2012 @ 19:27:34

    Ce frumos 🙂 si ce idee buna, cred ca o sa daruiesc si eu asa ceva (facut de mine). Parca e mai bine sa stii ca persoana care ti le-a facut cadou a acordat atentie si timp pentru a le confectiona…in loc sa colinde magazinele dupa „oferte de sezon”

    Răspunde

  6. Anne
    Noi 24, 2012 @ 11:09:47

    Ce frumos ! 🙂 tu chiar iubeşti păsările,nu glumă..

    Răspunde

  7. Anne
    Noi 26, 2012 @ 12:04:04

    Adina,am şi eu o întrebare,şi sper să răspunzi când ai timp..
    pe Coco îl am de acum două veri,deci are un an şi un pic.cred că ţi-am mai spus că şi-a pierdut partenera (a zburat)..bun,deci,mă gândeam că e trist să îl văd aşa,singurel în colivie..adică,se joacă,este vesel,ciripeşte,dar totuşi,parcă lipseşte ceva..nu mai are probleme,este perfect sănătos,şi mă gândeam de Crăciun să îi rog pe ai mei să îi cumpere şi lui o fetiţă.dar nu ştiu dacă se găsesc peruşele de ,,vârsta lui”.adică,am auzit că dacă ea are câteva luni iar el este ,,matur”,nu se înţeleg.pentru că am mai avut o pereche de peruşi şi tot aşa s-a întâmplat.DECI :)) crezi că ar fi cazul să îi iau o fetiţă ? se va înţelege cu ea ? există peruşele mai mari în Pet Shop-uri ? sau poate sta şi singur ?
    Mulţumesc !

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 26, 2012 @ 14:44:51

      Buna Anne, avand in vedere ca perusul tau are deja peste 1 an si jumatate, ar fi bine sa aiba o partenera de aceeasi varsta, in cazul in care se imperecheaza… ceea ce va fi inevitabil. Eu te sfatuiesc sa iei legatura cu un crescator si sa adopti o perusica a carei varsta este stiuta, sa aiba si ea cam 1 an si jumatate. In petshop+uri de obicei se gasesc puiuti.

      Răspunde

  8. Paula Crsitina
    Dec 17, 2012 @ 12:30:33

    Mi-am bagat nasul si aici 🙂 . Ne pregatim si noi de sarbatori chiar daca suntem departe de casa si spiritul de sarbatoare nu e acelasi. Cu toate astea am pregatit un bradut in casa, am confectionat fulgi din folie de aluminiu, mos Craciun si bradut prin arta origami 3D (imi foloseste la ceva experienta de educatoare). Puiutii se uita mirati la luminitele din brad si la culorile globurilor, dar zic eu ca le place…tot ce e colorat le atrage atentia.
    Tinand cont ca in perioada sarbatorilor cu totii veti fi in familie sarbatorind si nu veti avea timp de internet, noi va uram inca de acum Craciun fericit! si Sarbatori binecuvantate, cu multa sanatate si implinirea tuturor viselor frumoase.
    Adina ti-am trimis pe email si urarile „foto” ale perusilor nostri, sper ca e ok.

    SARBATORI FERICITE!

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Dec 18, 2012 @ 16:22:29

      Multumesc din suflet Paula pentru urari. Si eu va doresc acolo departe sa aveti parte de un Craciun de neuitat, de daruri frumoase dar mai ales de multe clipe fericite!!! Sarbatori fericite si La multi ani!!!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

