Cum îşi petrece Biluţă timpul…

I-am amenajat vreo trei locuri de joacă prin casă şi pe balcon, să îşi umple timpul când noi nu suntem acasă… îi este greu fără Cipiţa, nimic nu o poate înlocui, dar se bucură de micile lui jucării.

dimineaţa, primeşte adesea o frunză de salată cu picături de apă pe ea

verifică primul loc de joacă, din lemn, şi se burzuluieşte la leagăn

se apropie curios de aparatul foto şi îl ciuguleşte!

inspectează li cel de al doilea loc de joacă, castelul din lemn, unde îl aşteaptă un peruşel din plastic cu care vorbeşte vrute şi nevrute

locul de joacă din balcon

14 comentarii (+add yours?)

  1. Anny
    Noi 04, 2012 @ 18:19:06

    ce drgautz:*:*:*:*:, ma bucur ca usor usor trece peste pierderea cipitei, cred ca perusul din plastic isi imagineazxa ca este ea:*, nu e frig sa il mai dai pe balcon acum?eu pe kiki o tin numai in casa acum. Va pwp dulce si o seara frumoasa sa aveti!

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 05, 2012 @ 18:55:23

      Draga Anny, e placerea lui cea mai mare sa iasa in balcon, pe timpul zilei, cand bate soarele, atmosfera se mai incalzeste. Intra singur in casa cand i se face frig. Dar ii place mult sa iasa, macar putin, pentru o tura de zbor. Iarna trecuta a iesit zi de zi cu Cipita, in afara zilelor geroase din februarie, cand a venit viscolul in Bucuresti.

      Răspunde

  2. Anne
    Noi 05, 2012 @ 18:16:27

    oh Doamne 😮 câte jucării,şi ce mare s-a făcut Biluţăă 🙂 mi-ar plăcea mult ca şi Coco să aibă atâtea jucării..dar din păcate,în Giurgiu nu se găsesc deloc ! am căutat prin toate magazinele..şi nimic .. ai idee dacă i-aş putea creea unele ,,de mână”ca să zic aşa ?

    Răspunde

  3. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Noi 05, 2012 @ 20:33:06

    asa e anne , eu subt din craiova si nici la noi nu se gasesc jucarele decat intrun loc , insa majoritatea juc. le. am luat de pe internet de pe siteul pasari exotice unde sunt o gramada de jucarii, cu 65’de lei am luat 4 jucarii de plastic plus un loc de joaca din lemn , cu leganel scarita si stinghii , cum am vazut ca are si adina( si nici nube foarte scump , in jur de 18 lei )

    Răspunde

  4. Carly
    Noi 09, 2012 @ 21:07:31

    Dragul de Biluta :))

    Apropo de jucarii; am vazut pe un site un fel de pasare de plastic pe doua roti. E usoara si perusul o poate misca singur pe parchet, sau se poate juca cu stapanul (am vazut intr-un video pe youtube). Dati cautare pe google images „penguin on wheels bird toy”. La noi nu exista, am intrebat peste tot…Cred ca m-as juca toata ziua cu asa ceva (mai rau ca perusul :)))
    si filmuletul mi s-a parut adorabil:

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 12, 2012 @ 10:34:37

      Buna Carly, da, si eu stiam jucaria asta, mi se pare grozava… din pacate, la noi nu a fost importata, nu o aduce niciun petshop. Dar poate fi facuta, daca esti putin indemanatica, din rotile mici ale unui masinute de jucarie, pe axul rotilor montand un mic puisor sau o mica pasare de plastic. Deci, cumpara o masinuta de jucarie si o pasare mica si incearca sa faci jucaria singura, eu cred ca vei reusi! Exista masinute de jucarie care se construiesc din piese, ca un puzzle 3D.

      Răspunde

  5. Andreea
    Dec 08, 2012 @ 11:07:18

    Daca ii dau perusului meu varza rosie are ceva ?
    Este puiut are pene dar e micut 🙂

    Răspunde

  6. Andreea
    Dec 08, 2012 @ 11:11:40

    Imi poti spune de unde i-ai luat perusului tau castelul sin lemn ?
    Cam cat costa ?

    Răspunde

  7. Andreea
    Dec 09, 2012 @ 07:02:05

    Are ceva daca ii sterg barele si leaganul perusului meu cu servetele umede ?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Dec 10, 2012 @ 16:04:51

      Nu recomand servetelele umede, nu stim ce compozitie chimica au si perusii sunt sensibili la parfumuri si alte chimicale… sterge cu spirt si spala bine cu apa calda. spirtul se evapora rapid si nu reprezinta o problema pentru ei.

      Răspunde

  8. Andreea
    Dec 10, 2012 @ 17:23:26

    Mersi mult Adina pentru sfaturi!

    Răspunde

Lasă un răspuns

