Şmecherul de Biluţă, mare amator de arahide sărate

Cum îl scap puţin din ochi şi ţinteşte bolul cu alune de pe masă, ajunge la ele într-o secundă…

Îi plac în mod deosebit arahidele sărate…

Îl las să ronţăie câteva firimituri şi i le iau… ştiţi că nu e sănătoasă sarea pentru ei, decât foarte, foarte rar. Iar Biluţă are o mutră când e prins asupra faptului, că mă pufneşte râsul!

7 comentarii (+add yours?)

  1. floryflory
    Sep 28, 2012 @ 06:01:49

    Ce haios este in ultima poza! Si eu am una cu Coco in care este prins asupra faptului(manca varza calita direct din oala) .

    Răspunde

  2. Gabriel
    Sep 29, 2012 @ 05:34:01

    😀 Deja mio facut si mie pofta:)).La cicpi al meu i-am dat ardei rosu..si s-a facut rosu injurul ciocului,iar jumate de cioc il avea rosu :)).Era asa de haios:)),mananca orice fruct/leguma..e foarte pofticiossssss..nu trece zi in care sa nu-i pun ceva de rontait printre gratii pe langa mancarea din cutiutza:X. SCZ Adina ca nu mi-am mai facut prezenta paiki dar dau bacu anu asta si sunt ffff ocupat:(.

    Răspunde

  3. Andreea
    Sep 29, 2012 @ 06:28:19

    Ce dragutz,…….eu ii dau varza perusului meu si o mananca,,,,dar nu trece zii in care sa nu ii dau si altceva ,,,,,

    Răspunde

  4. Gabriel
    Sep 30, 2012 @ 08:19:02

    :)S-a dus cu asteptarea :X..ieri cand ii faceam curat la cipirel,i-am dat drumu prin bucatarie ,si a venit pe umar ciugulea lantu:)) iar dupa mi sa pus pe cap si venea pe fata sami ciuguleasca sprancenele:))(Uimire totala,pentru prima oara cand vine singur la mine),iar seara cand il bag in cusca nu-l mai prind eu ci il aduc cu o mingie de care este innebunit si asa intra singur in cusca. :Xincepe imblanzirea:X.

    Răspunde

    • floryflory
      Sep 30, 2012 @ 08:38:01

      Felicitari! Daca vrei si poti, ia-l pe deget(sau cand sta pe umarul tau) , apropie-l incet de gura ta si scoate sunete ciudate care sa contina „p”,tz” ,”s”, „sh” etc, asa ii atragi atentia. Printre acele sunete spune si cuvine ,dar care sa fie clare(dar sa nu tipi la el, foloseste un glas de alint ). Incet incet il poti invata sa vorbeasca. Eu asa am facut si a dat roade, acum lui Coco nu-i mai tace ciocul 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

