Cutie cu pitulice şi flori de câmp

Îmi place să lucrez din când în când mici obiecte decorative cu tehnica decoupage. Folosesc cel mai des imprimeuri cu păsări. Zilele trecute am lucrat o cutie-acordeon cu pitulice şi flori văratice, margarete şi albăstrele.

Cutia este potrivită pentru bijuterii, accesorii de cusut sau miniaturi de colecţie.

Se deschide ca un acordeon, un sistem mai rar întâlnit, dar simpatic!

6 comentarii (+add yours?)

  1. floryflory
    Sep 28, 2012 @ 06:00:14

    Ce mi-as dori sa practic si eu arta decupage-ului….dar nu am pe ce sa le pun( in bucuresti chiar nu stiu unde sa gasesc obiecte din lemn)…sa le pun pe pereti?Coco ar exploda de fericire 😉 ( tu ai multe obiete frumoase ,cutia asta de exemplu, imi place la nebunie!). De unde le iei? (ma refer la obiecte, ca servetelul cu animalute am retinut de unde 😀 )

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Sep 28, 2012 @ 11:11:41

      Buna Flory, pai, daca stai in Bucuresti, sunt mai multe magazine de hobby, este Hobby center pe strada Academiei, mai jos putin de Cinemateca, este Casa Retro in zona Victoriei, aproape de metrou si mai sunt cateva magazine in centru vechi, pe Lipscani si la Hanul cu Tei. Eu iau obiectele din lemn sau din sticla de oriunde gasesc mai ieftin, inclusiv din supermarket sau magazinele de bricolaj. Cutia tip acordeon am luat+o de la Casa Retro.

      Răspunde

      • floryflory
        Sep 28, 2012 @ 16:56:01

        Mersi mult mult mult. Cand mi-ai zis de unde sa iau hartia pt decupaj, m-am dus dar nu am luat pentru ca mi-am dat seama ca nu am pe ce sa le pun, dar acum sigur imi voi cumpara.

  2. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Sep 28, 2012 @ 11:50:59

    deci in momentul acesta cand este apa rece in adapatoare plasticul mai emana acea substanta? Sau doar in momentul fierberii? E cazul sa schimb adapatoare pentru ca a fost fiarta anterior sau nu este nici o problema acum ca nu voi mai repeta actiunea? Adica in principal asta ma intereseaza dupa fierbere plasticul mai emana acea substanta , cand au puiutii apa rece? Si inca ceva , de obicei daca spalam cu pur ramanea mirosul in ea , nu s-ar intampla la fel si cu spirtul?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Sep 28, 2012 @ 11:56:48

      Nu este niciun pericol atata vreme cat adapatoarea contine apa rece, bisfenolul este emanat doar la temperaturi mari. Eu recomand dezinfectarea cu spirt pentru ca acesta se evapora complet de pe orice suprafata, iar dupa ce clatesti obiectul de mai multe ori cu apa calda nu miroase deloc a spirt. In schimb, nu este deloc bine sa speli obiectele perusilor cu detergent, indiferent de care, pentru ca detergentul intra prin zgarieturile si crapaturile materialului si nu mai poate fi clatit cum trebuie. In orice obiect de plastic apar fisuri si crapaturi putin vizibile, iar pasarile au tendinta sa roada aceste obiecte, ingerand si detergentul… este adevarat ca este o cantitate foarte mica de detergent, dar in timp… el patrunde in organismul pasarilor si poate fi toxic. Mai bine sa ne ferim si sa curatam cu spirt care se evapora complet.

      Răspunde

  3. Gabriel
    Sep 29, 2012 @ 05:37:20

    Ce super,de fiecare data vii cu cate ceva frumos :X:XCongratulation:X:X:X

    Răspunde

Lasă un răspuns

