La revedere, până în septembrie

Cipiţa şi Biluţă s-au mutat la Buzău, unde sper să se acomodeze în casa mamei mele. La bătrâneţe, peruşilor nu le mai plac schimbările, dar sper să nu fie prea stresaţi. Vor sta acolo 2 săptămâni, cât timp eu umblu hai-hui prin Grecia. Cui mai pleacă în vacanţă îi doresc zile senine şi călătorie frumoasă!!! Ne revedem la început de septembrie!!!

10 comentarii (+add yours?)

  1. denisa
    Aug 17, 2012 @ 14:40:57

    mama ta sta in buzau …tare! sta la jumatate de ora de orasul meu (rm. sarat )

    Răspunde

  2. Bianca
    Aug 17, 2012 @ 18:17:56

    Vacanta placuta!

    Răspunde

  3. Anny
    Aug 17, 2012 @ 18:50:48

    ce frumos:X, vacanta placuta si sper sa le placa:*:*:* ai girja de tine pwp

    Răspunde

  4. Alexa
    Aug 17, 2012 @ 22:20:48

    Vacanta placuta!

    Răspunde

  5. Alexa
    Aug 17, 2012 @ 22:21:34

    P.S:Imi place mult poza!

    Răspunde

  6. Anne
    Aug 18, 2012 @ 12:20:12

    Vacanţă plăcută Adina 🙂 Să te distrezi !

    Răspunde

  7. Gabriel
    Aug 18, 2012 @ 21:14:44

    Vacanta placuta :). Sa faci poze in Grecia !

    Răspunde

  8. denisa
    Aug 21, 2012 @ 09:21:33

    vacanta placuta

    Răspunde

  9. Maria
    Aug 22, 2012 @ 06:22:56

    Vacanta placuta si tie si micutilor!
    Si ai mei pleaca in vacanta, de data asta vom fi impreuna la munte. Ne-am hotarat sa ii luam cu noi la o cabana unde au mai fost, chiar daca nu prea le place lor in mod deosebit, mie imi place sa ii stiu langa mine; iar intoarcerea acasa e intotdeauna extrem de placuta, cu pupici pe toate jucariile lor care raman acasa.
    Iti doresc sa ai parte de zile insorite, si te asteptam sa vi cu impresii.

    Răspunde

  10. Radu Adina
    Feb 09, 2013 @ 23:12:26

    Esti din Buzau?Si eu tot in Buzau stau.Nu am stiut pana acum

    Răspunde

Lasă un răspuns

