Decoupage în paşi

I-am promis Annei mai demult că îi arăt pas cu pas cum decorez micile obiecte din lemn cu tehnica decoupage-ului. Iata povestea în imagini, pentru oricine ar fi interesat. Prima etapă, grunduirea cu alb a obiectului, eu am ales un suport din lemn pentru tacâmuri luat din Ikea cu 5 lei. Bineînţeles, lemnul poate fi lăsat şi natur şi lăcuit la final.

etapa 2: am decupat elemente de pe şerveţele, nişte flori de măceşe şi un piţigoi, şi am îndepărtat cele două straturi albe a şerveţelului, lăsând pentru lucru doar stratul imprimat.

etapa 3: am aplicat un adeziv special pentru lipirea elementelor decorative, am lipit elementele din şerveţel şi am aplicat încă un strat de adeziv. apoi, am lăsat totul să se usuce până a doua zi.

etapa 4: a doua zi, laturile suportului de lemn arătau aşa:

şi aşa:

etapa 5: cum nu eram prea mulţumită de fundalul alb, am dat câteva pensule de verde nuanţat cu negru şi a ieşit astfel:

iar pe partea cealaltă, astfel:

etapa finala este asta:

2 comentarii (+add yours?)

  1. anny
    Aug 09, 2012 @ 20:47:24

    fff tare:X:X:X

    Răspunde

  2. Alis Si Adi Sidonenco
    Dec 17, 2012 @ 18:32:36

    foarte frumoase.felicitari.

    Răspunde

Lasă un răspuns

