Plăcuţă decorativă cu peruş

În ultimele zile, am lucrat la această plăcuţă decorativă care stă acum agăţată în balcon, în colţul preferat al peruşilor mei.

Am folosit tehnica decoupage, un peruşel albastru de pe un şerveţel şi patină de învechire.

3 comentarii (+add yours?)

  1. Alexa
    Aug 02, 2012 @ 09:57:34

    Frumos. ❤

    Răspunde

  2. anny
    Aug 02, 2012 @ 11:15:09

    ff ff mijto tot nu inteleg cum le faci;)) dar imi plak la nebunie:*

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Aug 02, 2012 @ 12:10:13

      Multumesc, Anny, uite, am sa pozez pe etape de acum, urmatorul proiect este un suport din lemn pentru tacamuri si voi poza pas cu pas cum le fac. O sa dureze cateva zile, ca trebuie sa lasi sa se usuce fiecare strat de vopsea sau lac.

      Răspunde

Lasă un răspuns

