Alex, un papagal extraordinar

„Timp de 30 de ani, Alex a făcut parte dintr-un experiment dirijat de Pepperberg, fiind antrenat în mod continuu. Cu timpul, papagalul a reuşit să numere, să recunoască noţiuni, să stăpânească un vocabular de peste 150 de cuvinte şi chiar să dezvolte o relaţie afectivă cu Irene”, scrie site-ul www.descopera.ro

Citiţi povestea lui Alex pe site-ul www.descopera.ro

http://www.descopera.ro/natura/9384509-povestea-lui-alex-papagalul-cu-mintea-unui-copil-de-5-ani

 Majoritatea papagalilor sunt deosebit de isteţi şi afectuoşi, iar în situaţiile deosebite ne uimesc cu inteligenţa lor, cu modul în care reuşesc să se descurce, chiar dacă nu ştiu să numere sau să socotească. Nu contează mărimea creierului, ci ceea ce gândeşti!!!!

3 comentarii (+add yours?)

  1. anny
    Iul 31, 2012 @ 12:46:58

    :X

    Răspunde

  2. Flory
    Iul 31, 2012 @ 13:18:19

    Am citit povestea lui Alex. Am ramas fara cuvinte.M-a impresionat foarte tare. Si sincer imi pare foarte rau ca a murit. Chiar mi-au dat lacrimile(eu sunt mai emotiva).

    Răspunde

  3. Anne
    Iul 31, 2012 @ 15:57:18

    Dumnezeule,am rămas cu gura cascată!Povestea este foarte interesantă,şi în acelaşi timp tristă.Chiar îmi pare rău că Alex s-a dus 😦 .

    Răspunde

Lasă un răspuns

