Oferiţi apă păsărilor…

Fie că staţi la bloc, fie că staţi la casă puneţi o caserolă cu apă pe pervazul unui geam pentru păsări. Căldura torida a secat multe din resursele de apă pe care le aveau şi toate animalele suferă…

aparatul de aer condiţionat este locul pentru mic dejun, cu apă rece şi seminţe de mei

Aseara, am udat grădina de la bloc să nu mi se usuce liliacul de tot. O pisicuţă a simţit apa şi a venit repede, atrasă de umezeală. A sărit gardul grădiniţei şi a început să lingă apa de pe frunzele plantelor… Mi-a topit inima de milă şi mi-am dat seama că animalele şi păsările nu mai găsesc apă pe canicula asta, dacă nu le ajutăm.

O cutie cu apă nu ne costă nimic. Iar, dacă lângă ea, mai punem şi un pumn de grâu sau câteva firimituri de pâine, pentru vrăbiuţe sau guguştiuci înseamnă supravieţuire. Să le ajutăm să treacă cu bine peste perioada asta cumplită, să ne gândim cât de mult suferă fără apă proaspătă.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Maricica
    Iul 27, 2012 @ 07:21:05

    sarmanelele oare cum supravetuiesc fara apa si mincare

    Răspunde

  2. Cristina
    Iul 27, 2012 @ 07:51:03

    Ai mare dreptate. Si eu de vreo luna mi-am facut un obicei. In fiecare dimineata, dupa ce am grija de Cipi al meu, pun la geamul de la bucatarie paine si apa pentru vrabiute. Am vazut ca si ele s-au invatat deja ca acolo gasesc mancare. Pt ca le mai observ, inainte de a le pune mancare, ca ele vin pe pervaz sa caute. Si ma simt tare bine cand vad ca le pot ajuta si ca ele accepta ajutorul meu.

    Răspunde

  3. anny
    Iul 27, 2012 @ 11:33:53

    dapz si yo dau la porumbeii de la geam:X

    Răspunde

  4. Flory
    Iul 27, 2012 @ 14:43:47

    si eu fac la fel. am avut un pui de gugustiuc in casa care l-am crescut si a zburat.nu avea un deget. acum vine la geam in fiecare dimineata si imi canta. cand ii pun mancare vine pe mana mea . nu are rabdare sa inchid geamul. imi place foarte mult ca are incredere in mine si nu se sperie ca partener,ul/a ei/lui (nu stiu ce este :d) .
    ai idee cum se deosebeste fata de baiat? 😦

    Răspunde

  5. Alexa
    Iul 31, 2012 @ 15:42:16

    Eu mai pun dimineata/dupa-amiaza apa intr-o forma de nisip si paine. Si din 2 in 2 minute, veneau cate 2-3 vrabiute

    Răspunde

Lasă un răspuns

