Peruşii mei, supăraţi de atâta căldură

Cipita priveste cu precautie aparatul foto

Biluţă este şi el atent să nu îl atace obiectivul negru

Păpuşica mea, uşor plictisită…

Biluţă încearcă să învioreze atmosfera la carusel

9 comentarii (+add yours?)

  1. Denysa
    Iul 25, 2012 @ 07:58:29

    Betoon..

    Răspunde

  2. anny
    Iul 25, 2012 @ 12:34:01

    :*, dap si kiki meu e supy de caldura, vroiam sa te intreb ceva adina, ai idee dak perusele stiu cand o persoana este baiat?:D, deci e innebunita dp.fratele meu cand ii dau drumu fix pe el se duce, numai pe el sta, desii yo sunt cea care are mereu girja de ea, o rasfat, si la mine vine dar la el e innebunita dp el:D, ma gandesc ptr k stie k e baiat=))=)), si app ea nu are ochisorii asa k cipita si bilutza al tau, ii are negri:D, i se vor face si ei cerculet dala cand va fi mai mare?:d, pwpik:*:*:*

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iul 26, 2012 @ 07:39:43

      Ha, ha, ce simpatica…. poate ca ii place vocea lui, poate ca simte ca are sufletul bland… nu stiu, dar vocea, parul si mirosul pielii noastre sunt importante pentru papagali. Asta imi aminteste de un pisoi frumos foc si foarte rasfatat al unor prieteni pe care eu nu il bagam in seama intentionat, ca era prea rasfatat si obraznic. Si tocmai pentru ca ma prefaceam ca nu imi place de el, venea numai la mine, incerca sa imi sara in brate, ma mieuna… nu stia cum sa faca sa imi intre in gratii… Cat despre cerculetul de la ochisori, este de la blitzul aparatului, si perusii mei au ochii negri.

      Răspunde

  3. Flory
    Iul 26, 2012 @ 12:52:23

    awww , ce fotogenici sunt! Ai prins-o minunat pe Cipita in a 3-a fotografie. Am impresia ca primele doua sunt la fel(exceptie culoarea si colivia) 🙂

    Sa mai pui poze cu ei. Imi sunt atat de dragi ! ! !

    Răspunde

  4. Flory
    Iul 26, 2012 @ 12:55:11

    Biluta nu are codita??? 😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

