Ce năzdrăvănii mai face Cipiţa

Era felinarul meu de lut preferat…

Nu i-a trebuit mult să-l trântească şi să-l spargă… este adevărat că nu este singura de vină. Şi eu am încurajat-o să se joace cu el, punând înăuntru un peruşel de plastic.

8 comentarii (+add yours?)

  1. Flory
    Iul 16, 2012 @ 14:41:09

    Ce dragut ai prins-o. Are o privire de zici ca spune „n-am fost eu” 🙂

    Răspunde

  2. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iul 16, 2012 @ 16:27:58

    Si daca nu e doar un gandac? Ce masuri de protectie as putea lua pana pe 26 cand o sa pecam si le dam cu otrava?Camera in care dorm ei este ,mai putin locuita , nu e mancare , e o camera linistita si curata , dar ma gandesc ca poate vin si la mirosul semintelor? Oricat ar fi au miros de cereale cred ca ii atrage , vroiam sa le invelesc hranitoarea si adapatoarele , crezi ca e ok?simt ca innebunesc , inainte sa ne mutam aici nu aveam un gandac in casa , dar acum vin pe tevi de la vecinii de jos , Tu nu te-ai confruntat niciodata cu asa ceva , stii ce as putea face? Am facut azi curatenie generala , dar sunt sigura ca e degeaba , abea astept sa treaca vara , iarna nu am avut niciodata astfel de probleme , sau primavara , toamna

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iul 17, 2012 @ 07:49:10

      Cam greu de scapat de gandaci, decat daca dai cu otrava. Ori il pandesti si il omori, ori pui otrava… exista solutii fara miros la fiole care se dizolva in apa si se dau prin diverse zone din casa unde stii ca apar gandacii. In primul rand ar fi bine sa astupi cu chit intrarile, spatiul acela dintre tevi si peretii tai sau locurile pe unde se strecoara… Daca nu izolezi acolo, vor continua sa vina si altii. Toate subsolurile de blocuri sunt pline de gandaci si sobolani. Daca izolezi bine locurile prin care intra in casa, scapi de ei. Succes!!!

      Răspunde

  3. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iul 16, 2012 @ 16:28:26

    Ti-am trimis un comentariu , dar nu apare aici , ai idee de ce?

    Răspunde

  4. anny
    Iul 16, 2012 @ 18:10:47

    ufff iart-osi u:D:D:D

    Răspunde

  5. Gabriel
    Iul 17, 2012 @ 10:07:24

    🙂 ce frumusica e..:X cu siguranta na fost ea de vina:))..

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iul 17, 2012 @ 10:13:21

      Ei, bineinteles ca Cipita nu e niciodata de vina, nici cand imi arunca bijuteriile pe sub pat, nici cand roade rama de la geamuri sau face gaura in aparatul de aer conditionat… pe mine ma amuza intotdeauna inventivitatea si curiozitatea ei. Ma provoaca sa fiu eu mai inventiva sa gasesc metode noi sa imi protejez bunurile din casa. Suntem la concurenta, amandoua… 🙂 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

