Păsări de altă dată

Ce frumoase erau felicitările din secolele trecute, cu păsări şi flori pictate!

8 comentarii (+add yours?)

  1. anny
    Iun 27, 2012 @ 16:10:42

    wow cat de superb:X

    Răspunde

  2. Georgi
    Iun 29, 2012 @ 13:32:53

    Imi pre rau ca lumea a uitat de micile bucurii cand gasesti o felicitare frumoasa de ziua ta,sau alta ocazie, in cutia postala 😦 Acum oamenii trimit un sms si gata..au scapat de grija,Ca sa nu mai zic de Craciun,Paste sau zile de nume cand se trimite sms la toata lista de prieteni.Eu una m-as simti mai importanta pentru acea persoana ,daca de Craciun mi-ar aduce posta felicitari scrise de mana,cy drag,special pentru mine sau familia mea.Oricum am doar 4-5 prieteni adevarati care chiar imi dau telefon de sarbatori si de ziua mea,sa imi zica la multi ani,si asta ma face cea mai fericita.Si asta fac si eu..dau telefon..niciodata nu mi-a placut sa trimit un mesaj la toata lista,sa zic ca am zis la multi ani..nu imi place..prefer sa ma ocup personal de cei dragi sa le fac o bucurie..Si cu ocazia asta,chiar asta am sa fac..la urmatoarea ocazie speicala am sa ma duc personal la posta si am sa trimit o felicitare cuiva drag mie,chiar daca sta la 2 statii de autobuz de mine(sigur se va bucura)..multumesc pentru ca mi-ai redeschis ochii!

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 30, 2012 @ 19:05:29

      Asa e Georgi, felicitarile au farmecul lor aparte si simti cu adevarat ca persoana care ti-a trimis-o se gandeste la tine cu drag, ca iti trimite numai ganduri bune si multa simpatie, prietenie sau dragoste. Sms-urile sunt, parca, impersonale, ca intre partenerii de afaceri, o simpla comunicare. Am vazut adesea pe blogurile din state si din UK ca reinvie, pentru un anumit grup de oameni, moda felicitarilor vintage. O floare, o pasare, ceva delicat sau un desen care place ochilor va avea intotdeauna un mesaj mai puternic decat un sms.

      Răspunde

  3. Anne
    Iun 30, 2012 @ 10:13:44

    1)Felicitarile sunt chiar minunate ! Acum , rar mai vad pe cineva care mai trimite vreuna..

    2)Cum tu esti ca un fel de Einstein al pasarilor =)))) , sunt sigura ca ma poti ajuta,din nou..probabil ca te mai roaga si altii sa ii ajuti,insa,sper ca nu te superi ca mai mereu te intreb cate ceva :]] Bun , deci . . .
    Pe 20 iulie o sa ii iau perusului meu o partenera . 🙂 Iar eu ma gandeam ca ar fi bine sa fac primii pasi ca la carte.Pentru ca eu cu Coco nu am facut cum era pe internet..pur si simplu a venit de la sine.Dar am auzit ca fetitele sunt mai fricoase sii…in plus Coco era cam maricel cand l-am luat. Esentialul era asta : vreau ca si fetita sa fie o amica a mea,asa cum e si baietelul.nu vreau sa fuga de mine,cum facea cealalta….(Care a zburat ).vreau sa fim toti 3 prieteni.:x asa ca,teee roog,raspunde-mi la cateva intrebari..
    1.Baiatul o sa se poarte cu mine la fel ca la inceput , sau o sa o cam bage in seama pe fetita ? :]]]]
    2) Crezi ca ea , daca va vedea ca baietelul deja vine pe mana , pe cap , pe umar si ca deja scoate un mic sunet , se va acomoda repede ?
    3)Sau va trebui sa o iau cu incetul ?

    Multumesc daca o sa imi acorzi o mana de ajutor !

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 30, 2012 @ 19:12:32

      Buna Anne… sunt departe de a fi un Einstein al pasarilor… dar le iubesc mult si incerc sa le descifrez viata si obiceiurile. Din cate am observat, cand un perusel primeste o perusica, isi va indrepta intreaga atentie spre ea, la inceput, poate cateva luni. II va face curte, va canta pentru ea, ii va da de mancare… relatia cu stapanul va fi cumva lasata in planul doi, ceea ce mi se pare firesc. Dar, daca tu reusesti sa petreci mult timp cu amandoi si te apropii de fetita treptat, eu cred ca vei reusi sa te imprietenesti cu ea repede. In cateva luni, probabil va veni si ea pe mana ta sa va jucati sau sa manance seminte. Deci, treptat, cu glas bland, cu seminte si fructe… si cu multa rabdare. Dar important este sa le acorzi cel putin 2, 3 ore pe zi.

      Răspunde

  4. Maricica
    Iun 30, 2012 @ 16:38:57

    sunt minunate eu prietenilor mei le fac felicitari si ma duc la ei si le pun in cutiea pustala prietena me nu ma suna sa maiivite la ziua ei si imi trimite o invitatie

    Răspunde

  5. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iul 03, 2012 @ 13:43:56

    Buna
    le-am luat micutilor o scarita si o oglinjoara cu bilute colorate , erau impachetate bine mersi , fara probleme , numai ca atunci cand le-am scos nu stiu ce mi-a venit sa le miros , inainte nu faceam asa si miros a plastic nou , e normal? le-am dat cu pur si le-am trecut prin apa fiarta bine bine , am vazut ca ai si tu astfel de jucarii , au mai avut si ai mei , dar nu le-am mirosit , nu stiu daca e normal acest miros , cum sa il scot ?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iul 03, 2012 @ 14:20:54

      Fiind din plastic, este firesc sa miroasa astfel, daca le-ai spalat bine si le-ai clatit cu apa de mai multe ori, sa nu ramana detergent pe ele, sunt in regula. Eu de obicei dezinfectez cu spirt si clatesc cu multa apa. Le poti da linistita jucariile sa se joace.

      Răspunde

Lasă un răspuns

