Decupaj cu păsări

Ştiţi cât de mult iubesc păsările şi îmi doresc de multă vreme obiecte decorative cu zburătoare 🙂 Sunt greu de găsit prin oraş sau prea scumpe. Aşa că am început să îmi fac singură… noroc cu tehnica decupaj.

Am început cu un set de cinci biscuiţi pentru pahare, cu piţigoi, ciocănitoare, mugurar şi alte păsări cântătoare.

Se lucrează mai uşor decât mă aşteptam.

Apoi, am folosit un piţigoi albastru şi crengi de măceşe pentru un ghiveci.

7 comentarii (+add yours?)

  1. Flory
    Iun 25, 2012 @ 18:24:58

    superbe

    Răspunde

  2. Cristina
    Iun 26, 2012 @ 07:24:39

    Foarte frumoase si interesante. Dar cum le-ai facut?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 26, 2012 @ 07:57:52

      Buna Cristina, obiectele sunt realizate cu tehnica decupaj sau tehnica servetelului. Am cumparat servetele cu pasari, flori si fructe, un adeziv special pentru decupaj si le-am lipit cu acest adeziv, apoi le-am lacuit. Toate obiectele necesare se gasesc in magazinele de hobby si bricolaj precum http://www.complexart.ro Pe net gasesti usor tutoriale cu tehnica decupaj.

      Răspunde

  3. anny
    Iun 27, 2012 @ 16:11:57

    ce mijto vreau si yo:X:X:X:X

    Răspunde

  4. Georgi
    Iun 29, 2012 @ 09:46:26

    Vai,cat de furmos este!!!Ai putea sa le si vinzi :D..bineinteles ca nu vei face o avere,dar pentru iubitorii de pasari,care,ca si tine gasesc obiectele astea la suprapret,e o chestie super 🙂 si faci si bani de „biscuiti” :))))

    Răspunde

  5. Gabriel
    Aug 07, 2012 @ 11:42:59

    Super tare :X imi place ultimul vas foarte mult 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

