Photo session cu şopârle

Ştiu că nu are nicio legătură cu subiectul nostru drag, peruşii, dar şopârla asta mi-a pozat atât de frumos, că m-am gândit să împart pozele şi cu voi.

Fotografiile au fost făcute pe zidurile Cetăţii Poienari.

16 comentarii (+add yours?)

  1. Anny
    Iun 14, 2012 @ 09:39:23

    are priza la aparatu foto:X:X:X

    Răspunde

  2. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 14, 2012 @ 11:16:59

    Spune-mi te rog frumos ce inseamna cacateii mai albiciosi la perusi? Baietelul meu face de ceva vreme niste cacatei de un verde mai deschis , nu sunt albi in nici un caz , insa sunt verzui asa , de multe ori au o culoare normala insa parca sunt acoperiti de un fel de pasta albicioasa , el este vioi si mananca , ai idee ce poate fi asta?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 14, 2012 @ 11:21:20

      Substanta alba din placintute este ureea, similara cu urina mamiferelor. Daca face placintute mai deschise la culoare poate fi de la hrana, poate mananca mai multe legume, bea mai multa apa acum ca e foarte cald sau ai schimbat tu semintele. Nu cred ca este o problema, cred ca e mai degraba de la cantitatea mai mare de apa pe care o beau vara.

      Răspunde

  3. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 14, 2012 @ 11:56:50

    merci!
    Pe fratele meu l-a apucat parfumatul in camera perusilor , eu de obicei nu ii tin in miros de parfum ,sau dedetergenti ,cand amvazut i-am mutat in alta camera si am aerisit , insa au stat 1 , maxim 2 de minute in acel miros , crezi ca are ceva?

    Răspunde

  4. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 14, 2012 @ 11:57:32

    vroiam sa scriu 10 , maxim 20 minute nu 1 , 2

    Răspunde

  5. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 16, 2012 @ 08:58:21

    Eu le dau micutilor apa de izvor , cea plata nu prea le place , adica daca le dau , de multe ori se deregleaza la stomac , decat Bucovina le place plata , insa asa vea o intrebare , apa nu sta la fel in bidon , cum sta si in adapatoarea lor? eu le-o schimb zilnic , si nu e vorba ca nu as vrea sa o schimb , sau ceva , ba din contra , insa in bidon nu sta cam la fel?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 18, 2012 @ 07:41:15

      Apa din cutiutele perusilor, adica din adapatoare, se murdareste imediat, cade praf in ea, mai cad fulgi, placintele, isi baga cioculetele cu coji de seminte… ceea ce favorizeaza inmultirea bacteriilor, de aceea trebuie schimbata zilnic. In schimb, in bidoane, apa sta imbuteliata, cu capacul insurubat si nu prea ajung in ea microorganisme care sa o altereze.

      Răspunde

  6. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 18, 2012 @ 09:55:53

    aaaa , merci , acum am inteles

    Răspunde

  7. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 18, 2012 @ 13:48:08

    Te rog ceva , daca vrei e ok , daca nu , nu ma supar , si daca nu iti este greu sa iei un cacatel de-al micutilor tai in mana , nu miroase a nimic , e curat , sa nu iti fie ca te murdaresti , ai putea te rog cu un cacatel proaspat sa il intinzi in palma , si sa imi spui daca ceea ce vezi dupa ce faci asa cacatelul in palma , este o pasta omogena fara nimic in ea , adica o pasta pur si simplu , nu gasesti nimic galben si micut micut , si moale in acelasi timp , iar au aparut acele bucatele micute micute cat bobitul de sare in cacatelul micutei mele si nu stiu ce sunt , si vreau sa stiu de la cineva care mai are perusi , daca se mai intampla uneori si asta , daca nu vrei sa faci asta nu este nici o problema , ai zis de cojile de ou , ar ajutao sa digere mai bine? Stiu ca pare o obsesie ciudata ceea ce iti scriu aici , numai ca vreau sa ii fie bine

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 19, 2012 @ 08:59:47

      In placintutele perusilor mei nu sunt resturi negiderate, sunt perfect cremoase. Nu stiu ce sa zic…. undeva exista o disfunctionalitate, dar nu cred ca cojile de ou pisate ii vor ajuta. Trebuie un regim bazat pe multe legume si seminte inmuiate si incoltite, plus un tratament, daca gasesti un veterinar priceput. Dar regimul cred ca e pe primul loc.

      Răspunde

  8. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 19, 2012 @ 11:59:30

    adica fara seminte normale?
    Ma gandesc totusi ca poate niste vitamine ar ajuta-o , ce crezi? si ma mai gandesc si ca poate uneori e supra solicitata pipota si stomacul glandular , dar crezi ca asta o poate afecta cu ceva? Are un comportament ok , mananca bine , iar astea din cacatel sunt foarte micute , isi primeste nutrientii , nu stiu , ce spui? , si regimul sa fie bazat pe legume si seminte incoltite , aastea sunt mai usor de digerat? .Si inca ceva are si cacatei super buni , de exemplu noaptea face mereu bine , adica ma rog dimineata , ca noaptea nu ii pot controla , ca dimineata sunt deja uscati , ei arata ca niste cacatei normal , iar de multe ori imi pare ca ceea ce gasesc eu acolo sunt si cojo de mei , sunt foarte foarte moi si de ast anu prea imi dau seama

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 20, 2012 @ 07:45:18

      Daca perusica ta este vioaie, este plina de energie, zboara, se joaca, vorbeste… nu cred ca ai de ce sa iti faci griji. Probabil ca in placintute mai sunt uneori coji de seminte pe care le inghite din greseala. Iti recomandam sa ii dai in fiecare zi legume, pentru ca sunt bogate in fibre si ajuta la digestie, iar semintele incoltite sunt mai moi. Nu cred ca e nimic grav, cred ca asa functioneaza stomacelul ei.

      Răspunde

  9. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 19, 2012 @ 11:59:56

    ti-am trimis un mesaj , dar nu apare aici , de ce?

    Răspunde

  10. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Iun 20, 2012 @ 08:04:32

    Da , este chiar foarte vioaie , vrea sa descopere totul in jur , fiecare lucru i se pare bun de explorat , fie pe us a, fie pe dulap , fie pe draperie , oricum ii dau zlnic legume , in fiecare seara isi papa portia de morcov , dar acum as vrea sa te intrb ceva , am observat ca in ultimul timp amandoi bea mai multa pa , asta e normal date fiind temperaturile de afara , au amandoi cacateii bine formati , insa a crescut cantitatea de urina si de uree , e normal?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iun 20, 2012 @ 11:18:39

      Pe caldura asta, e firesc sa bea mai multa apa. Pasarile nu au glande sudoripare ca sa transpire si sa se racoreasca. Ele isi deschid aripile putin, sa le bata vantul si sa le racoreasca si beau mai multa apa. Ca atare, e posibil ca placintutele sa fie putin mai moi sau sa aiba zona alba din mijloc mai mare.

      Răspunde

Lasă un răspuns

