Adăpătoare nouă

„Am primit o jucărie nouă? Ce colorată e! Și cum o folosim?”


Biluță încearcă să dezlege singur misterul…

Până termină el de analizat problema… Cipița acționează! Și descoperă că înăuntru au apă proaspătă.

O adăpătoare din lut smălțuit este mai sănătoasă decât orice cutiuță. Iar vara, când apa se încălzește repede în recipientele de plastic sau de inox, lutul o păstrează la o temperatură mai scăzută toată ziua.

7 comentarii (+add yours?)

  1. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Apr 24, 2012 @ 12:07:49

    buna!
    Am fost ceva vreme cu perusii la tara si acolo dimineata cantau pasarile , iar ei strigau dupa ele , de cand ne-am intors perusica mea dimineata tot tipa , nu canta , face acel tipat care il fac ei daca ii despart unul de altul , ca si cum ar vrea ceva…
    La inceput m-am gandit ca vrea afara din colivie , dar continua cu tipatul pana pe la 12 , 1 dupamas , ai idee de de ce tipa ?

    Răspunde

  2. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Apr 26, 2012 @ 11:08:00

    fetita mea face dimineata diaree, care nu tine mult , cel mult o ora , iar apoi cacatelul isi reia structura anterioara , si este atat de solid si de bine facut incat zici ca nu a aavut niciodata diaree , si noaptea , sunt normali , numai ca dimineata se intampla asta . sa fie oare din cauza apei de baut? Nu cred ca e o afectiune , caci altfel ar fi diaree non stop , dar la ea tine doar o ora , am observat asta ieri si azi

    Răspunde

  3. Peruşii mei mici şi pufoşi
    Apr 27, 2012 @ 09:45:32

    Am citit ceva la tine pe blog si anume ca gusita perusilor se goleste in 20 de minute , eu seara le dau sa manance din mana si mananca amandoi pana se unfla , si se goleste in cateva ore guita , in niciun caz in 20 de minute , e vreo problema?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Apr 27, 2012 @ 14:01:46

      Timpul in care se goleste gusita poate varia de la un perus la altul, in functie si de hrana pe care o mananca. Daca este hrana moale, se goleste mai repede, daca sunt numai seminte, mai greu… oricum, procesul incepe cam in 20 – 30 de minute si continua pana la golirea ei completa.

      Răspunde

  4. Rares
    Ian 16, 2014 @ 12:27:34

    O intrebare mica nu mi am vazut perusul niciodata baud apa o face rar

    Răspunde

Lasă un răspuns

