Jucării pentru peruşi

Sunt absolut geloasă pe jucăriile pentru peruşi care se găsesc în Occident şi în SUA, mai ales în SUA, unde papagalii sunt la mare căutare. Tăviţe cu pomişori curaţi, în care poţi atârna jucării, locuri de joacă din lemn sau din plastic delicios colorate, leagăne, nuci de cocos găurite…

Bineînţeles, şi noi putem fi inventivi şi putem realiza jucării aproape similare, jefuind pomii fructiferi din livada bunicilor şi decorându-le crengile cu tot ce ne trece prin cap, potrivit pentru peruşi.

Dar este atât de simplu, când le găseşti gata făcute şi arată super! Cu astfel de locuri de joacă în apropierea coliviei, niciun peruş nu va mai rămâne ascuns în căsuţa lui… apropos de peruşeii care nu vor să iasă afară din colivii şi le dau bătăi de cap stăpânelor lor…

Iată şi câteva idei de lucruri mici şi colorate care le plac la nebunie peruşilor şi cu care puteţi construi jucării noi.

La final, ca să vă amuz puţin, vă mai arăt o jucărie super! Dacă sunteţi talentaţi la croşetat, puteţi găsi modelul pe site-ul lui Debi Birkin.

17 comentarii (+add yours?)

  1. stefi
    Feb 04, 2012 @ 16:07:38

    am si eu nevoie de un sfat , fetita mea mananca bine , are fecalele bune , dar mi se pare ca sta uneori infoiata , cand se plictiseste mai ales , daca interactionez eu cu ea nu mai sta asa , i-am dat drumul intr-o camera cu multe cutii bune de ros , si nu mai lua pozitia aceea , ideea e ca in camera in care stau ei de obicei sta asa infoiata , cam cum sta cipita in poza de la aricolul : „Perusii si lumina artificiala” , am zis ca poate e de la plictiseala , dar el de ce nu sta asa? , nu cred sa aive ceva nici ea pentru ca altfel ar sta mereu infoiata si ar fi mai apatica , fetita sau baietelul tau , stau vreunul uneori asa , e normal , nu stiu ce sa cred , si o iubesc atat de mult , si poate ca uneori toul e doar in mintea mea , pentru ca vreau sa ii fie ei bine , te rog mult sa ma scotidin ceata

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Feb 05, 2012 @ 15:36:48

      In general, in pozitia de repaus, cand se odihnesc, cand isi tin cate un piciorus strans sub burtica, perusii stau infoiati. Este ceva firesc, dar, daca perusica ta sta tot timpul asa, este posibil sa i se para mai racoare in camera respectiva sau sa simta curent de undeva, daca sta langa geam. Daca nu este curent, inseamna ca asa obisnuieste ea sa se infoaie cand se odihneste.

      Răspunde

    • petru
      Apr 11, 2013 @ 07:55:21

      Stefi poate e bolnava du-o la doctor si daca nu e incearca sa ii ei un barbatus e are? Poate ii simte lipsa iubitului ei

      Răspunde

  2. stefi
    Feb 05, 2012 @ 16:00:36

    deci este ceva normal ? pfiu , si am mai observat ceva ieri a fost mai intuneric afara si toata ziua au fost suparatei , si m-au dus cu gandul pe unde nu trebuia , azi a fost cam pana pe la 3 soare afara , iar ei s-au jucat , au ros , au cantata , dupa 3 cand a intrat soarele in nori iarasi s-au mohorat si s-au suparacit , au bagat ciocul in penele din spate si au adormit , si intr-adevar ea sta mai pufulici ca el , mi se pare si umpic mai pliuta , asta se explica , pentru ca intinde mereu gatul la mine cand am vreun fruct sau ceva , si totusi de ce atunci cand sunt eu , sau oricine altcineva cu ea nu mai ea pozitia aia , cand plecam , si mai e si urat afara ia pozitia aia , ii influenteaza vremea , sau prezenta umana ?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Feb 05, 2012 @ 16:58:29

      Stefi, perusii sunt foarte sensibili la vreme, ei iubesc mult soarele – gandeste-te ca isi au originile in Australia -, si cand vad soare sunt cei mai fericiti. Cand este urat afara, nu sunt prea jucausi. Pozitia aceasta in care isi infoaie penajul este adoptata in relaxare, este normal ca, atunci cand tu intri in camera sau cand se pregateste sa faca ceva, sa isi stranga penele pe langa corp. Cand se misca, isi strang penele, cand se odihnesc, cand dorm, le umfla. Cred ca se explica si prin faptul ca penele umflate retin mai bine caldura in jurul corpului.

      Răspunde

  3. stefi
    Feb 05, 2012 @ 18:00:33

    merci de raspunsuri , sper sa nu te superi ca pun atatea intrebari numai ca fiind primii mei perusi , vreau ce-i mai bun pentru ei , si incerc sa ma informez cu privire la tot ceea ce fac :*

    Răspunde

  4. Mada
    Ian 07, 2013 @ 20:47:11

    Buna!Eu imi las papagali in camera ca sa nu steie doar in colivie(casa nu sa se simta inchisi),dar cand le dau drumul ei se aseaza pe lustra si stau acolo pana li se face foame si se baga inapoi in colivie.Nu stiu cu ce sa ii inveselesc,astept raspuns:d

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 08, 2013 @ 14:39:23

      Mada, fa un loc de joaca pt ei in apropierea coliviei. Eu am adus o craca dintr-un prun, mare si ramificata frumos, am spalat-o bine de tot cu apa fierbinte si am pus in ea mici jucarii colorate. Vor fi incantati sa se joaca in craca si sa roada coaja si nu vor mai sta pe lustra. Poti fixa craca de peretele coliviei cu niste sarma sau poti gasi alta solutie, in functie de cum ai in casa, important este sa stea bine fixata, sa nu cada cu ea. Sub craca pune niste ziare, pt ca vor roade coaja si vor face mizerie.

      Răspunde

      • george
        Apr 11, 2013 @ 09:28:02

        Casa cu perusi nu stiu daca e bine sa puna ziare sub craca pentru ca cerneala este toxica mai bine niste foi albe… Scuze am vrut sa-ti dau o informatie utila,dar tu cred ca stiai deja..

      • Casa cu perusi
        Apr 11, 2013 @ 09:33:42

        Da, bineinteles, ziarele nu sunt recomandate pt ca vopseaua de tipografie este toxica si perusilor le place sa le roada. Cel mai bine este sa pui sub jucarii sau sub crengutele pe care se joaca ei bucati de musama mai groasa sau de linoleum, care se pot spala periodic cu apa calda si pe care perusii nu reusesc sa le roada pentru ca sunt prea groase.

    • petru
      Apr 11, 2013 @ 07:52:19

      Mada dale niste jucarii colorate si crengute de copacei curate sa fie de prun, mar dar in nici un caz de cires joacate cu ei dale mancare moale ou fiert sau morcov

      Răspunde

  5. Mada
    Ian 11, 2013 @ 14:05:27

    Multumesc,voi incerca:d

    Răspunde

  6. george
    Apr 11, 2013 @ 09:21:15

    Am si eu doi perusi fata si baiat dar nu stiu daca pot face oua in colivie au: un os de sepie ,2 hranitoare ,o adapatoare ,un cuib, stinghii, cada de baie, jucarii ii las prin camera sa zboare. Baiatul are un an si 2 luni fetita 10 luni… Pot face oua

    Răspunde

  7. george
    Apr 11, 2013 @ 09:24:28

    A Mada am uitat sati traiasaca papagalii dupa ce ai spus tu acolo par foarte frumosi. Imi spui ce culori au? Ai mei sunt albastru cu verde si galben cu un pic de mov..

    Răspunde

  8. george
    Apr 11, 2013 @ 09:50:20

    Casa cu perusi imi poti spune daca am sanse ca perusii mei sa faca oua: au un cuib, os de sepie, mancare, apa, jucarii,stinghii cada de baie, Le dau drumul in casa..Fata are 10 luni baiatul un an si 2 luni.Ce pot face????

    Răspunde

  9. george
    Apr 11, 2013 @ 11:18:29

    In fiecare zi le dau morcov,salata,,,,Dar vad ca nu da rezultate curatenie in fiecare zi apa proaspata dar degeaba..:))

    Răspunde

  10. George
    Iun 16, 2013 @ 08:36:02

    Buna casa cu prusi nu am mai intrat de mult pe siteul tau te rog ceva spunemi te rog cum sa imi fac perusii sa iasa din colivie si sa vina inapoi???

    Răspunde

Lasă un răspuns

