Iarna grea în București, cu multă zăpadă și pițigoi

Parcurile sunt desprinse din basme!

După un viscol de două zile,  care din păcate a adus și nenorociri, ne bucurăm totuși de un strat gros de zăpadă care îmbracă parcurile în lumină și alb curat.

Am ieșit la vânătoare de pițigoi cu aparatul meu modest, dar sunt fericită că i-am găsit și că am reușit să trag câteva cadre.

Țopăiau înfrigurați pe crengile tinere ale copacilor, căutând muguri moi și insecte… congelate. Am reușit să mă apropii de un grup de pițigoi (parus major) care nu părea să mă bage în seamă.

Ba chiar unul dintre ei a stat câteva minute bune pe crengile de deasupra mea, fie din curiozitate să mă vadă deaproape, fie sperând să îi dau ceva de mâncare.

Data viitoare, plec în parc cu semințe de floarea soarelui la mine… sunt preferatele lor iarna. Poate îi păcălesc 🙂

3 comentarii (+add yours?)

  1. anny
    Ian 29, 2012 @ 12:15:10

    esti o buna fotografa;));)), foarte mijto pwp

    Răspunde

  2. stefi
    Ian 30, 2012 @ 13:09:16

    foarte frumoase pozele , si la noi umbla vrabiutele printre crengile gardurilor vii topaind de colo – colo
    am reusit! baietelul s-a urcat pe mana mea fara sa am mancare in mana sunt tare incantata

    Răspunde

Lasă un răspuns

