Verzituri de iarnă

Meniul perușilor trebuie îmbogățit zilnic cu legume și fructe. Chiar dacă nu mănâncă azi sau mâine, mai târziu tot vor încerca. Salata verde și frunzele de spanac par să fie foarte atrăgătoare, mai ales dacă le servești la colivie cu picături proaspete de apă pe ele. Când nu ai salată la îndemână, pune o mână de mei la încolțit din punga cu semințe a perușilor.

Cipița și Biluță nu sunt nici ei mari amatori de legume, dar le-a plăcut foarte mult să roadă firele proaspete de mei. Verdeața îi atrage! Iar firele acestea crude sunt pline de vitamine și minerale, exact ceea ce au nevoie perușii pe timp de iarnă.

11 comentarii (+add yours?)

  1. stefi
    Ian 17, 2012 @ 18:25:47

    si eu fac la fel , si puilor mei le place la nebunie , numai ca eu pun in pamant grau , le place tare mult si par incantati de gustarica

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 18, 2012 @ 08:29:04

      Da, si grau si mei, oricare, intr-adevar frunza de grau pare sa fie putin mai moale, decat cea de mei, care este putin mai aspra. Am vazut ca le plac amandoua si le pun frecvent la incoltit.

      Răspunde

  2. stefi
    Ian 25, 2012 @ 12:27:53

    de la frunzulitele astea date zilnic pot face diaree?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Ian 25, 2012 @ 12:30:26

      In principiu, de la semintele incoltite nu ar trebui sa faca diaree, doar daca au ciugulit si din pamantul in care au crescut. Este posibil sa faca diaree daca, dupa ce mananca, beau imediat multa apa, nu trebuie sa te ingrijorezi daca diarea tine doar cateva ore sau numai o zi, iar a doua zi digestia revine la normal. Daca diareea persista, atunci consulta un veterinar.

      Răspunde

  3. stefi
    Ian 25, 2012 @ 14:28:53

    ideea e ca aseara nu prea am sters fierele de grau , si dandu-le in fiecare seara , cred ca asta e motivul , si fetita mea , mai mancacioasa de felul ei a mancat mai mult ca baietelul , ea a facut moala , m-a cam speriat , dar si-a revenit la normal si totul e bine

    Răspunde

  4. Bianca
    Apr 13, 2012 @ 15:03:25

    Asta e o idee excelenta! Am incercat-o si eu. Voi pune si poze pe blog cu perusii in „plantatia de mei” :))

    Răspunde

  5. Alexa
    Iun 01, 2012 @ 18:26:46

    Pot sa ii dau perusului chiar si in celelalte anotimpuri?

    Răspunde

  6. mihai
    Apr 13, 2013 @ 17:46:01

    ce idee minunata. voi incerca si eu asta . le pot da si ovaz?

    Răspunde

  7. Bogdan
    Dec 16, 2013 @ 11:17:03

    Ce parere ai desre caditele de papagali?

    Răspunde

Lasă un răspuns

