În cutia cu bijuterii

Cipița a învățat că, în fiecare dimineață, după ce îmi schimb hainele, deschid cutia cu bijuterii să îmi iau verigheta.

Cum mă vede că mă apropii de cutie, se pregătește să sară în ea și să controleze pe rând toți cerceii și toate inelele.

Face prăpăd, mai ales printre micile bijuterii de aur galben, care sunt preferatele ei.

Le prinde în cioc, le aruncă peste margine și le găsesc departe pe sub paturi și dulapuri.

Nu de puține ori am găsit lănțișoarele și cerceii pe după calorifer… zboară cu ei în cioc să le ascundă în scorbura ei, amplasată la căldură, deasupra caloriferului. Biluță îi ține isonul, dar, dacă încearcă să fure și el ceva sclipitor, este imediat capsat de picior… bineînțeles, Cipița nu îl ciupește tare, doar cât să știe că ea este stăpâna cutiei cu lucrușoare strălucitoare!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Cristina
    Dec 12, 2011 @ 19:57:59

    Cred ca ai o relatie deosebita cu Cipita…si este o placere sa o ai in casa si pe Billy deasemenea:) Si perusii mei aduc multa bucurie in viata mea si oricat de trista as fii, ei reusesc sa imi inveseleasca ziua:) Bine ar fi ca toti oamenii sa considere la fel si sa ii trateze ca pe membri familiei…

    Răspunde

  2. ana
    Dec 14, 2011 @ 18:52:43

    Ce scumpi sunt :*:*:*:*

    Răspunde

  3. Peruşii mei mici şi pufoşistefi
    Dec 18, 2011 @ 13:33:14

    doi dulci :X:X
    eu revin cu vesti bune , l-am facut pe baietel sa manance din mana mea , de o saptamana si jumatate luam masa de seara din mana , si incercam sa ne imprietenim , vine singur la mana , se urca si incepe sa manance, sunt asa haiosi cum papa amandoi din mana , de cateva zile dupa ce termina mancare , ma ciuguleste de unghii de degete , de inel , deci suntem pe calea cea buna , si o sa fim cei mai buni trei prieteni :X

    Răspunde

Lasă un răspuns

