O jucărie drept semn de împăcare

Am lipsit de acasă doar o zi şi jumătate, dar peruşii mei au fost foarte supăraţi. La întoarcere, am găsit pene mici peste tot prin cameră şi m-au certat cum numai ei ştiu, cu strigăte nervoase de maimuţici. Nu puteam să mă întorc cu mâna goală… le-am luat o pasăre mică şi roşie, dar cadoul meu nu pare să le placă prea mult.


Doar Cipiţa a avut curiozitatea să se apropie de ea, Biluţă nu o agreează sau o ignoră, pur şi simplu.

7 comentarii (+add yours?)

  1. stefi
    Noi 20, 2011 @ 19:11:13

    Buna!
    Perusii tai sunt niste scumpi! Am si eu 2 , gogoshica mea este o dulceata , sta pe deget , ii place sa o mangai , baietelul in schimb , cea mai mare performanta a noastra a fost sa manance frunze de grau din mana , eu tineam dintr-o parte , iar el ciugulea de la polul opus , daca ar fi dupa fetita ar sta cu noi oamenii mai mereu , dar se ia de multe ori dupa el , am vazut ca ai tai st. blanzi amandoi , da-mi si mie un sfat cu ajutorul caruia sa il imblanzesc pe baietel (au amandoi in jur de 6 luni , deci nu ar fi probleme cu imblanzitul) merci anticipat!

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 21, 2011 @ 09:14:11

      Buna Stefi, bine ai venit pe blogul perusilor mei. Sunt inca mici peruseii tai, asa ca ii poti invata multe la varsta asta. Daca le acorzi mult timp in fiecare zi, macar o ora de joaca, ba chiar doua, daca le vorbesti bland si ii atragi sa va jucati impreuna cu diverse jucarii rotative sau zornaitoare, cu timpul vei vedea ca si peruselul se va atasa de tine. Da-i mancare de pe deget, invata-l sa se suie pe degetul tau (despre asta am scris un material pe blog cu titlul: cum te imprietenesti cu perusul tau, pe care il poti gasi in posturile din zilele trecute). Este important sa fie liniste in casa cand incerci sa ii inveti ceva, sa nu urle televizorul sau radioul, sa nu ridici tonul la ei pentru ca se sperie si isi pierd increderea in tine. Cu timpul, se vor atasa de tine, numai sa le acorzi tu suficienta dragoste si atentie!!!!!!!!

      Răspunde

  2. stefi
    Noi 21, 2011 @ 11:32:03

    pe fetita o mai iau cu mine in alta camera si atunci e nedezlipita de mine , daca vrea sa mearga undeva intinde gatul sa o duc eu , atunci cand e cu baietelul mi se pare si normal sa se mai ia dupa el , am vazut ca ai tai st amandoi blanzi si o sa incerc poate reusesc sa il imblanzesc cu frunze de grau , desi cred ca l-a speriat pe el cineva innainte de a-l cumpara eu , pt. ca ea din prima zi s-a urcat pe deget , el de a tunci a fost sperios , a avut o perioada in care mai lasae garda jos , dar apoi iar a devenit solitar , vad ca acum accepta sa ii dau frunze de grau din mana mea , eu tin de un capat si el de celalat capata , asteptam poate ni se imbuneaza relatia:)

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 21, 2011 @ 15:11:28

      Este posibil sa fii trecut printr-un moment traumatizant, in care vanzatorul sau alte persoane l-au prins brutal in mana si a pierdut increderea. O vei castiga, in timp, cu multa rabdare si afectiune…. pentru ca perusii nu sunt pasari solitare, ei tanjesc dupa interactiune, dupa dragoste si dupa prieteni.

      Răspunde

  3. stefi0
    Noi 22, 2011 @ 12:47:24

    scuze , scrises ceva , cu un nume gresit si si apoi cand am scris din nou s-a modificat
    spuneam ca el ar vrea sa ma joc , sa il mangai si pe el , dar ii e prea frica sa ma lase , cand o mangai pe fetita se uita luung la mana mea , intinde gatutul , dar cand ma apropii de el sare pe peretii coliviei , nici nu stii cat de satisfacut era cand manca grau , si ce pofta avea 🙂 , dar cand vroiam sa ma apropii mai mult de el , iarasi se speria…nu are suficienta incredere ..dar ce sa facem perseveram , lucram si cu timpul vom fi prieteni

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Noi 22, 2011 @ 13:55:15

      Bravo, Stefi, sa fii rabdatoare cu peruselul tau si sa ii arati multa afectiune. In cateva saptamani veti fi prieteni, Este foarte important ca mananca din mana ta, peste cateva saptamani nu se va mai feri de tine. lasa-l pe el sa vina spre tine, nu mai duce tu mana spre el sa il mangai. Ar fi bine sa face el primul pas. daca trece prea mult timp si nu vine el la tine, poti incerca din nou sa il mangai.

      Răspunde

  4. Casa cu perusi
    Noi 25, 2011 @ 09:09:24

    Stefi, nu inteleg despre ce subdiviziuni imi scrii… meniul pentru crearea unui blog pe wordpress este putin mai complicat decat pe alte site-uri de bloguri si trebuie sa gasesti pe cineva sa iti explice fiecare instrument de lucru cu care poti crea diverse pagini si articole…

    Răspunde

Lasă un răspuns

