O mare rugăminte către cititorii blogului meu

Vă rog mult pe toţi, dar mai ales pe cei mai puţin obişnuiţi să posteze comentarii pe bloguri, să nu scrieţi „casacuperusii” în locul numelui vostru, când vreţi să îmi trimiteţi un comentariu. Aceste comentarii se vor confunda cu răspunsurile mele şi sunt nevoită, cu riscul de a vă supăra pe unii dintre voi, să le şterg. Vă aştept cu drag să vorbim despre peruşi, dar v-aş ruga să fiţi puţin mai atenţi când trimiteţi comentariile!

9 comentarii (+add yours?)

  1. alin
    Ian 22, 2012 @ 08:42:46

    perusii mei sunt foarte atasati deja de mine si cunosc toate camerele ii am din 6 decembrie insa cand introduc mana in cusca ei se sperie foarte mult nu stiu ce sa fac ca sa le explic ca nu le vreau raul ci vreau sa stea pe mena mea sau macar pe deget sau pe umar.

    AM NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU!!!
    VA ROG FRUMOS…

    Răspunde

  2. iuoras andrada
    Mar 06, 2012 @ 10:32:08

    cum sa le captez atentia? bag mana la iei ,dar tot ma ciupesc.cum sa ii fac sa manance si altceva inafara de mei?le-am pus o bucata de mar, dar nu i-au dat interes.

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Mar 11, 2012 @ 08:48:53

      Andrada, ar fi bine sa le dai intr-o farfuriuta mica sau intr-un capacel de la un borcan bucatele mici de mar taiate cu un cutit si morcov ras pe razatoare. Mai poti pune si o frunza de salata verde cu picaturi de apa pe ea, intre barele colivie, sa o tina bine ca sa poata smulge perusii din ea. Fructele si legumnele se dau taiate marunt, altfel nu prea stiu sa le manance.

      Răspunde

  3. mihai
    Apr 12, 2013 @ 09:57:49

    perusul meu sta pe degetul meu.Dar cum sa il invat sa se urce pe umar.Cand ilapropii de umar se sperie extre.De ce?

    Răspunde

  4. mihai
    Apr 12, 2013 @ 10:04:20

    perusul meu are un rid pe cioc de catva timp. de ce?

    Răspunde

  5. Mark Andrei Varga
    Iul 01, 2013 @ 10:52:51

    perusii mei ma tot ciupeste si doare foarte tare , cum il pot face sa imi stea pe deget mereu se sperie si ma ciupeste si inca ceva este vreo problema daca isi smulge penele

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Iul 03, 2013 @ 14:26:05

      Daca perusul tau ciupeste si isi mulge penele, inseamna ca este deosebit de traumatizat si stresat, ca ii este incredibil de frica de tine. Eu cred ca tu nu stii sa te porti cu el, ca nu ai rabdare cu el si ca il iei mereu in mana si il chinui. Schimba-ti atitudinea, fii bland, vorbeste calm cu el, hraneste-l dar nu il mai lua in mana ta, sa il strangi si sa il sperii. Dupa cateva luni in care te vei purta bland, si atitudinea perusului se va schimba si vei putea incepe sa il dresezi sa iti vina pe deget. Totul tine de tine, nu de el!!!

      Răspunde

  6. Sanda
    Oct 06, 2013 @ 15:55:09

    Aceasta toamna mi-am cumparat un papagalut pe nume Riki? E mic de tot, dar deja aproape ca vorbeste (inca nu vorbeste dar se vede ca se straduie foarte tare)acum deja putin sa deprins cu mine, nu se theme Asa de rare ca de ja inceput. Mai ales ca m-am condus de sfaturile acestui sait. Va Multumesc mult de tot!Blogul Avesta e perfect!

    Răspunde

Lasă un răspuns

