La duş

Mi-a plăcut atât de mult această imagine, încât am vrut imediat să v-o împărtăşesc.

Nu ştiu dacă este trucată sau nu, dar este delicioasă. Mulţi peruşi ajung să facă baie la chiuvetă sau la duş, dacă au încredere deplină în stăpânii lor care îi învaţă cu apa curgătoare.  

 

8 comentarii (+add yours?)

  1. Bryanita
    Oct 18, 2011 @ 15:41:26

    Wow! Is so sweet! Arata asa de dragut papagalul! Ce mai Cipita si Biluta ?

    Răspunde

    • Bryanita
      Oct 18, 2011 @ 15:42:16

      CORECTIE: CE MAI FAC CIPITA SI BILUTA ?

      Răspunde

      • Casa cu perusi
        Oct 19, 2011 @ 07:49:31

        Cipita si Biluta au fost mutati in dormitor pentru ca a venit frigul si nu mai pot risca sa ii las liberi prin balcon. Sunt putin cam nefericiti, pentru ca balconul este lung, ca o terasa, de 11m, si au spatiu de zbor. In dormitor se desfasoara mai putin, zboara mai putin si sunt nervosi ca le cad penele alea mari. In weekend sper sa pun poze noi cu ei si traiul intr-o camera mai stramta.

      • Bryanita
        Oct 22, 2011 @ 06:32:28

        Pai,lasa, oricum o sa revina primavara si vara si o sa poti sa le dai drumul. O sa se obisnuiasca la un moment dat.

  2. anny
    Oct 18, 2011 @ 18:05:36

    wow am crezut k e cipita sua billi pe bune;));)) as vrea sa o invat pe kiki sa stea asa si sa nu fuga:D:D:D:D:D, app k tot venii vorba i-am facut cotuletul ala ramane sa o invat sa ste ain el:D, pwp si imaginea e sweet rau, vine sa ma duk sa fac dush cu el=)) pwp:*

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Oct 19, 2011 @ 07:50:57

      Kiki nu are o jucarie preferata? Ai putea sa pui jucaria in cortul de dormit, sa vezi daca vine in el. Eu tot nu am reusit sa il fac, intre timp s-au incalzit caloriferele si nu le mai este frig noaptea, dar tot voi face un cort de proba.

      Răspunde

  3. cristi
    Oct 18, 2011 @ 19:15:32

    nustiu ma enerveaza la mine nu vor sa faca baie oriuc e foarte dregutza perusica

    Răspunde

  4. anny
    Oct 27, 2011 @ 19:12:46

    adina se joak cu orice din cusca, cv asa mic nu are.Faza e k yo l-am facut asa mai mik, are lok doar ea akolo creD:D, nu e mare….o sa vad yo o data cum sa o invat:*scz k am rapsuns abia aucm dar aucm am intrat la sectiunea asta nu m-a anuntat mail-ul k ai scris cv pwp:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

