O căsuţă nouă pentru joacă

Oriunde plec în vacanţă şi găsesc câte un bazar cu obiecte cioplite în lemn, caut o jucărie nouă pentru peruşii mei. Încerc să le ofer în fiecare lună ceva nou, să nu se plictisească. Spre bucuria mea… şi a lor, în vara aceasta am găsit o nouă căsuţă din lemn.

Căsuţa nouă este cea albă, din dreapta

Este, de fapt, o hrănitoare pentru păsări care poate fi agăţată în copacii de pe lângă casă. Îmi pare rău că nu am luat două, să le pun seminţe la vrăbiuţele care trăiesc pe lângă balcon. Oricum, pentru Cipiţa a fost o surpriză supeeer!!!

Mirosul proaspăt de lemn de pădure este delicios pentru ea. Acoperişul este acoperit cu stuf uscat care deja a fost ros pe jumătate.

 

Ce bucurie mai mare decât să roadă lemn şi să se dea în leagăn în căsuţa care atârnă de un lanţ?

Lasă un răspuns

