Lupta aprigă pe mingiuţele colorate

sunt primul! sunt primul! eu prind mereu mingiutele!!!

Peruşii mei, mai ales Biluţă, adoră să alerge după mingiuţele colorate din plastic, să le prindă cu ciocul şi să le arunce de pe acoperişul coliviilor. Dar competiţia devine cu adevărat serioasă când mai  multe mingiuţe săltăreţe se adună în palmele mele şi amândoi se luptă să le prindă şi să le arunce pe jos cu zgomot. Clopoţeii din interiorul biluţelor sunt un adevărat semnal de alarmă. Biluţă se repede ca fulgerul spre palmele mele, apucă iute prima mingiuţă şi… iese învingător… atât de iute că nu-l pot surprinde cu camera de fotografiat. Rămâne să mai încerc… Cipiţa pare să fie mai interesată de spectacol, decât de scor.

cipiţa: ce ai făcut? le-ai aruncat pe toate pe jos?

 

biluţă: mai ai vreo mingiuţă disponibilă?

 

aşteptăm o nouă şarjă... că joaca e în toi!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea
    Oct 11, 2011 @ 14:18:24

    De unde ai cumparat mingiutele?

    Răspunde

    • Casa cu perusi
      Oct 12, 2011 @ 08:35:22

      Buna Andreea, mingiute din astea colorate si decupate se gasesc cate 4 la pachet in magazinele pentru animale, la sectorul pasari. Eu locuiesc in Bucuresti si magazinele astea sunt de obicei bine aprovizionate. Sper sa gasesti si tu, chiar daca stai intr-o alta localitate. Succes!

      Răspunde

      • Andreea
        Oct 12, 2011 @ 15:36:34

        In Bucuresti stau si eu, o sa ma duc in recunoastere in magazine probabil in weekend cand o sa am timp. Maine ma duc sa-mi cumpar si eu o pereche de perusi, deabea astept! Multumesc mult pentru sfaturile din acest blog, o sa-mi fie de mare ajutor. Felicitari pentru Cipita si Biluta si sa te bucuri mult timp de ei!

      • Casa cu perusi
        Oct 12, 2011 @ 18:56:03

        Buna Andreea, sper sa citesti mesajul meu inainte de a merge sa iti iei perusii. Fii foarte atenta ce puiuti cumperi, sa nu nimeresti doua fetite pentru ca vei avea multe zile dificile cu ele. Alege cu atentie pasari sanatoase, cu ochisorii vii si penajul curat. Daca se zbat si alearga de mama focului prin colivie cand vanzatorul vrea sa le prinda, inseamna ca sunt pline de viata si sanatoase, in principiu. Mult succes si abia astept sa ne povestesti ce puiuti frumosi ti/ai luat, de asemenea, asteptam si fotografii cand vei putea.

Lasă un răspuns

