Zilele Babelor

Prea sunt aspre şi reci Babele de anul ăsta! Vânturi tăioase, nopţi cu ger şi dimineţi acoperite cu fulgi proaspeţi de zăpadă… Voi v-aţi ales Baba? Eu am dat cu zarul şi a ieşit data de 6, când se adună iar nori deasupra  Bucureştiului şi se anunţă fulguieli îngheţate. Rămâne de văzut dacă am parte, totuşi, şi de o rază de soare dimineaţa.

Buburuza asta nu a primit niciun mesaj de la primăvară

Ghiocica, Nu-mă-uita şi Toporaş

Zânele primăverii abia aşteaptă să scape de frigul alb şi tăios, să aducă rândunelele înapoi şi flori pe ramurile de zarzăr. Până când temperaturile vor trece generos de 10 grade, îmi încălzesc privirea florile-păpuşi pe care le-am găsit la Târgul tradiţional de Mărţişor de la Muzeul Ţăranului. Regret nespus că nu am întrebat cine este autorul lor şi abia aştept târgul de anul viitor, să îmi măresc colecţia cu celelalte flori. Dacă le recunoaşte cineva, vă rog să-mi scrieţi cine le face.

Lasă un răspuns

